کارد چنگال سرامیکی ماربل

کارد چنگال سرامیکی ماربل

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

ست کارد و چنگال یکی از لوازم پذیرایی می باشد که کاربرد زیادی در رستوران ها و منازل دارند. چاقو و چنگال ها متناسب با طراحی و رنگ های خاصی که دارند توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند.

ست چنگال و چاقو میوه خوری سرامیکی یک ست کاربردی و زیبا می باشد که جزو اساسی ترین  لوازم منزل به حساب می آیند. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی و ویژگی های این محصول می پردازیم. اگر قصد خرید ست چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی را دارید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید.

02166433168 – 09010612151

پیشنهاد ویژه: یکی از پر کاربردتنرین و معروف ترین  چاقو های ایرانی، چاقو حیدری می باشد، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع چاقو حیدری واستعلام قیمت آن به صفحه مربوطه در آریا استورز مراجعه نمایید.

چاقو سرامیکی چیست

چاقو سرامیکی نوعی چاقو با طراحی سرامیک در تیغه است که به‌طور معمول از دی‌اکسید زیرکونیوم (ZrO 2) ساخته می‌شود. این تیغه‌های چاقو معمولاً از طریق فشار خشک و پخت زیرکونیا پودر شده با استفاده از تف‌جوشی حالت جامد تولید می‌شوند. در مقیاس سختی موس برابر با ۸٫۵ است، در حالی که برای فولاد معمولی ۴٫۵ و برای فولاد سخت شده ۷٫۵ تا ۸ و برای الماس ۱۰ است.

تیغه حاصل از لبه سخت است که در مقایسه با چاقوهای فولادی معمولی برای مدت طولانی تری تیزتر می‌ماند. در حالی که لبه آن از چاقوی فولادی سخت‌تر است، اما شکننده تر است. تیغه سرامیک با خرد کردن لبه‌ها با چرخ سنگزنی با روکش الماس، تیز می‌شود.

ویژگی های چاقو سرامیکی

چاقوهای سرامیکی بسیار سخت‌تر از چاقوهای استیل هستند، در محیط‌های سخت خورده نمی‌شوند، غیر مغناطیسی هستند و در دمای اتاق برق را هدایت نمی‌کنند. چاقوهای سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر اسید قوی و مواد سوزاننده و توانایی حفظ لبه برش بیشتر از چاقوهای فلزی جعلی، برای برش دادن گوشت، سبزیجات، میوه و نان بدون استخوان مناسب ترند.

از آنجا که سرامیک‌ها شکننده هستند، ممکن است در صورت افتادن روی سطح سخت، تیغه‌ها شکسته شوند، اگرچه بهبود فرایندهای تولید این نوع چاقوها شکسته شدن آن کاهش یافته. آنها همچنین برای خرد کردن استخوانها یا غذاهای منجمد یا سایر برنامه‌هایی که نیاز به فضولی دارند، نامناسب هستند که ممکن است منجر به خرد شدن شوند.

در حال حاضر چندین برند، این نوع چاقوها را به صورت تیغه سیاه رنگ یا تیغه فاقد رنگ ارائه می‌دهند که از طریق فرایند پرس ایزواستاتیک گرم ساخته می‌شود. این فرایند ساخت باعث افزایش مقاومت چاقو نیز می‌شود.

ویژگی های ست چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

توصیه می شود قبل از خرید هر محصول به برخی نکات و ویژگی ها در خصوص محصول توجه داشته  باشید. برخی از ویژگی های ست چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی به شرح زیر می باشد:

  • دارای 6 عدد کارد میوه خوری
  • دارای 6 عدد چنگال میوه خوری
  • این نوع محصول با سرامیک درجه یک تولید شده است.
  • جنس کارد و چنگال از استیل درجه یک می باشد.
  • جنس دسته های این نوع محصول نیز ازسرامیک می باشد.
  • تعداد این ست 12 پارچه می باشد.
  • تیغه این نوع محصول از استیل ضد زنگ می باشد.
  • بسته بندی این محصول بسیار زیبا و شکیل می باشد.
  • ابعاد چاقو این ست 16 سانتی متر می باشد.
  • ابعاد چنگال این ست 15 سانتی متر است.

چاقو سرامیکی گلدار 3 تکه Kitchen Knife

جهت سهولت کار این چاقو ها در سه سایز بزرگ ، متوسط و کوچک می باشند. از ویژگیهای بارز این ست چاقوی میتوان به زیبایی آن در آشپزخانه اشاره کرد. چرا که این چاقوها دارای سه رنگ زیبا هستند که حالت مدرن و شیک به آشپزخانه شما میدهد. همچنین از دیگر ویژگیهای این چاقو ها کیفیت و تیزی آنها است.

این چاقو ها بسیار تیز هستند و تیغه استیل محکم این چاقوها در برابر هر نیرویی در آشپزخانه مقاوم است و به سهولت شما میتوانید مواد غذایی را تکه تکه کنید.

چاقو میوه خوری دسته سرامیک

چاقو های میوه خوری زینت هر آشپزخانه و پذیرایی های مراسمات و دورهمی ها هستند. تنوع جنس، طرح و رنگ آن ها در طول تاریخ بسیار زیاد بوده و همچنان طرح های متنوعی از آن با استفاده از مواد مختلف موجود است. امروزه با بهره گیری از مواد جدیدی مانند سرامیک ها، گونه ای چاقو های میوه خوری طراحی و تولید شده اند که توانسته اند در کوتاهترین زمان محبوبیت بالایی کسب کنند. چاقو میوه خوری دسته سرامیک دارای تیغه ای از جنس فلز مستحکم و دسته ای سرامیکی است که دسته آن را با طرح ها و مدل های مختلف می توان تولید نمود.

مشخصات چاقو میوه خوری دسته سرامیک

چاقو ها دنیای بسیار گسترده ای دارند و چاقو های میوه خوری نیز خود دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی هستند که هر یک مشخصه های ویژه ای دارند.

برخی از مشخصات چاقو میوه خوری دسته سرامیک را می توان در موارد لیست زیر جای داد: جنس تیغه این چاقو ها بسته به کیفیت تولید و شرکت سازنده می تواند متغیر باشد و از نوع با کیفیت تا کیفیت پایین آن در بازار موجود است. مهم ترین و بارز ترین مشخصه این چاقو ها دسته آن ها می باشد، دسته این چاقو ها از جنس سرامیک ساخته می شوند. سرامیک ماده ای کاملا بهداشتی است و چربی و مواد زائد را به خود نمی گیرد از این رو چاقو های ساخته شده از این ماده کاملا بهداشتی هستند.

مراقبت و نگهداری چاقو سرامیکی

بر خلاف تیغه فولادی سنتی که از تراش و تیزکاری مجدد برای حفظ لبه‌ها سود می‌برد، یک چاقوی سرامیکی تیز خواهد ماند و لبه برش خود را برای مدت طولانی تری حفظ می‌کند و طبق برخی آزمایش‌ها تا ۱۰ برابر بیشتر.

سختی ذاتی مواد سرامیکی تیزکاری مجدد برای مصرف‌کننده را دشوارتر می‌کند. اگرچه یک چاقوی سرامیکی به همان روشی که به فولاد احتیاج به تراشکاری منظم ندارد، لبه تیغه آن سرانجام تخریب یا برش داده خواهد شد و لبه تیزش را از دست می‌دهد، در این زمان خدمات ویژه تراشکاری لبه سرامیک مورد نیاز است.

انواع چاقو سرامیکی

در ادامه انواع چاقو سرامیکی به شما معرفی می شود.

کارد و چنگال میوه خوری یونیک

یونیک یکی از برندهای معروف در عرصه لوازم آشپزخانه در کشور ایران می باشد که طی سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شرکت تولید کننده محصولات یونیک تمامی محصولات خود را تحت لیسانس کشورانگلیس درچین تولید می کند. این شرکت تا به حالا در تلاش بوده است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مدرن ترین طراحی ها در عرصه لوازم آشپزخانه روانه بازار کند. ارائه خدمات پس از فروش برای تمام محصولات و قیمت فوق العاده مناسب از مهم ترین  ویژگی های این شرکت می باشد.

البته توجه داشته باشید معمولا محصولات یونیک تفاوت های ظاهری با دیگر محصولات  دارد. شرکت یونیک همواره در تلاش بوده تا متنوع ترین  محصولات را تولید کند مثلا دسته چنگال و کارد میوه خوری یونیک بسیار متفاوت تر از دیگر ست های کارد و چنگال می باشد. یونیک در تولید دسته چنگال و کار میوه خوری از چوب، استیل، پلاستیک و …… نیز استفاده می کند.

در این  بخش شما با برخی از خصوصیات و ویژگی های کارد و چنگال میوه خوری یونیک آشنا می شوید. برخی از مشخات  این نوع محصول به  شرح زیر می باشد:

  1. این محصول دارای 6 عدد چنگال و 6 عدد کارد میوه خوری می باشد.
  2. کشورسازنده این محصول چین می باشد.
  3. این نوع کارد با استیل یا فولاد های ضد زنگ تولید شده است.
  4. جنس دسته های این محصول از چوبی، فلزی، پلاستیکی می باشد.
  5. دارای تنوع رنگ بندی

پیشنهاد ویژه: آشنایی با انواع چاقو

نمایندگی کارد و چنگال میوه خوری یونیک

آریا استورز یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های چاقو فروشی و انواع لوازم آشپزخانه می باشد که در طی چندین سال اخیر مورد توجه افراد و کاربران زیادی قرار گرفته است. برخی از ویژگی های آریا استورز که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است به شرح  زیر می باشد:

  • تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند.
  • محصولات فروشگاه آریا استورز دارای خدمات پس از فروش نیز هستند.
  • دارای 2 روز ضمانت بازگشت
  • دارای امکان پرداخت درب منزل
  • امکان تحویل اکسپرس
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • دسترسی همه روزه
  • کیفیت عالی محصولات
  • قیمت فوق العاده مناسب نسب به سایر رقبا

چاقو سرامیکی 12 عددی

عدد چاقو سرامیکی. طرح و رنگ زیبا. سرامیک خالص. تیغه خارجی استیل درجه یک. بسته بندی شیک.

چاقوی سرامیک آشپزخانه فایندکینگ مدل02

جنس تیغه سرامیک جنس دسته پلاستیک کیفیت ساخت عالی خوش دست و سبک تیغه های تیز مناسب برای استفاده در منزل ، پبک نیک و مسافرت طول تیغه چاقو : ۱۳ سانتی متر طول کلی : ۲۳.۵ سانتی متر.

سرویس کارد و چنگال سرامیکی unique

یکی از لوازم پذیرایی که کاربرد فراوانی در منازل و رستوران ها دارد ست کارد و چنگال می باشد. چاقو و چنگال ها با توجه به رنگ و طرحی که دارند توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. این محصول یک ست زیبا و کاربردی است که جزو اساسی ترین لوازم منزل به حساب می‌آید. ست کارد و چنگال 12 تایی MGS با طراحی گل هایی که بر روی آن درج شده زیبایی آن را چند برابر کرده است. جنس این محصول از سرامیک بوده که زیبایی آن را چند برابر کرده است. با وجود این محصول می توانید در مجالس و مهمانی ها به زیبایی هر چه تمام تر از آن ها پذیرایی کنید.

اگر به دنبال داشتن یک ست پذیرایی خاص در مهمانی ها جشن تولد‌ها و دیگر مراسمات هستید. ما به شما دوستان عزیز کارد و چنگال سرامیکی MGS را پیشنهاد می کنیم. سرویس 12 پارچه چاقو چنگال سرامیکی از برند ام جی اس در طرح ها و گل های زیبایی ساخته شده است که با طرح های ظروف چینی و آرکوپال به راحتی ست می شود. این محصول بسته بندی شیک صورتی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است، جنس دسته کارد و چنگال از سرامیک بوده و طرح هایی به شگل گل و نقش دارد. تیغه این محصول از جنس استیل بوده و کاملا تیز می باشد.

شما مشتریان عزیز می‌توانید ست های کارد و چنگال ام جی اس را با هرمدلی که مد نظر دارید هم به صورت عمده هوم به صورت خرید تکی از طریق فروشگاه هوم کوک با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید.

ست کارد و چنگال میوه خوری سراميكي مدل گلدار برند ام جي اس MGS

کارد و چنگال میوه خوری دسته سرامیکی MGS گل های رز : ام جی اس نام تجاری یکی از بزرگترین وارد کنندگان لوازم آشپزخانه در کشور ایران می باشد. این شرکت کار واردات خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است. انواع مختلفی از محصولات لوازم خانگی به وسیله ی این شرکت به کشور ایران وارد می ‌شود که از آن جمله می ‌توان به کتری، قوری، قاشق و چنگال، کارد، قابلمه، زودپز، فلاکس، سرویس آشپزخانه، میز اتو، و غیره اشاره نمود.

تنوع محصولات وارداتی به وسیله ی این مجموعه بسیار بالاست و علاوه بر این محصولاتی که تحت عنوان این برند به بازار عرضه می شوند دارای درجه کیفی بسیار بالایی می باشند. به همین خاطر مشتریان بسیار زیادی گرایش به خرید محصولات ام جی اس در بازار دارند و فروش محصولات ام جی اس در بازار بسیار بالاست.

سردمداران این شرکت تمام سعی خود را بر آن داشته اند تا لوازمی را به بازار ارائه کنند که از درجه کیفی بالایی برخوردار باشند تا مشتریان به هنگام استفاده از آن ها نهایت رضایت را داشته باشند. شرکت ام جی اس دارای تجارب بسیار زیادی در زمینه ی واردات محصولات خانگی می باشد و به واسطه ی همین تجربه توانسته محصولات با تنوع بسیار بالا و کیفیت بسیار مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ست چاقو سرامیکی دالتون

ست چاقوی «دالتون» مدل «MS0913022» شامل یک پوست‌کن و یک ساتور وپنج عدد چاقو با سایزها و کاربری‌های متنوع است که برای انجام کارهای آشپزخانه کارآمد خواهد بود. این ست یک چاقوی سرآشپز دارد که طول تیغه‌ی آن 20.5 سانتی‌متر و وزن آن 115 گرم است. این مقدار برای دست سنگین نیست و به‌راحتی می‌توانید مواد غذایی مختلف را با آن برش دهید.

در کنارش یک چاقوی برش نان به طول تیغه 20.5 سانتی مترو سه چاقوی برش با طول تیغه‌های 20، 12.5 و 9 سانتی‌متر قرار دارد که برای پوست‌کندن میوه‌ها و سبزیجات مناسب‌اند و در آشپزخانه بسیار کاربرد دارند. همه‌ی چاقوها از فلز ساخته‌ شده‌اند و دسته‌هایی بصورت ضد لغزش می باشد که دارای گریپ میباشد.

طراحی ارگونومیک چاقوها باعث می‌شود فشار کم و کنترل‌شده‌ای به مچ دست وارد شود. در کنار کارایی بالا و استاندارد، این محصول نمایی شیک و امروزی دارد و در رنگهای متنوع است که به‌خوبی در آشپزخانه‌ی شما خواهد درخشید.

ست چاقو نانو سرامیکی شیائومی

ست چاقو و پوست کن شیائومی HUOHOU Nano Ceramic طبق فناوری نانو ساخته شده است و شامل یک چاقوی سرامیکی 8 اینچی، یک چاقوی سرامیکی 6 اینچی، یک چاقوی سرامیکی 4 اینچی و یک پوست کن می باشد. این مجموعه ابزار کامل و کارآمدی برای برش دادن و خردن کردن و قطعه قطعه کردن مواد غذایی مختلف است.

ست چاقو و پوست کن شیائومی HUOHOU Nano Ceramic یک همراه و یک همکار حرفه ای در آشپزخانه محسوب می شود که سرآشپران حرفه ای و خانم های خانه بی شک از کار کردن با آن لذت می برند. چاقوی خوب و مناسب و خوش دست می تواند کار آشپزی را سرعت ببخشد و آن را لذت بخش تر کند.

این ست چاقو و پوست کن شیائومی HUOHOU Nano Ceramic طبق zircon sand استرالیا ساخته شده است و  با استفاده از فناوری درجه حرارت بالا “Vacuum Carburizing” پرداخت و وکیوم شده است. مواد به کار رفته در ساخت آن سازگار با محیط زیست بوده و کاملا ایمن است و به مواد غذایی آسیب نمی رساند.

ست چاقو و پوست کن شیائومی طبق تکنولوژی سنگ زنی عمودی ژاپنی و با استفاده از اصول طراحی ارگونومیک بدون صدمه زدن به مواد غذایی و صرفه جویی بیشتر در تلاش هنگام بریدن و خرد کردن ساخته شده است.

کارد چنگال سرامیکی ماربل

کارد و چنگال میوه خوری سراميكي ماربل رنگی _ام جي اس شامل ۶ عدد کارد میوه خوری ۶ عدد چنگال میوه خوری جنس از استیل ضد زنگ و سرامیک.

ست کارد چنگال سرامیک ماربل طلایی

فروش به صورت بسته 6عدد کارد و 6عدد چنگال باهم جنس کار از استیل ضد زنگ و سرامیک هست. استیل رنگ ثابت و دسته سرامیک با چاپ طرح ماربل! وزن کار متناسب و بسیار خوش دست. طول هرکدام 18سانتیمتر این محصول مکملی از ست ناهار خوری سرامیک ماربل طلایی هست که عکس میتونید دیگر محصولات این ست رو در پایین صفحه بببیند.

کارد و چنگال سرامیکی ماربل برند BMG

ضرورت خرید کارد و کاردو چنگال میوه بر هیچ کسی پوشیده نیست و از وسایل مورد نیاز هر خانه ای است به خاطر طراحی ارگونومیک این سرویس In hand(در دست گرفتن) آن بسیار راحت است.تعداد سرویس کارد و چنگال میوه خوری BMG دوازده تایی است که به صورت (6 عدد کارد و 6 عدد چنگال) در یک پک گذاشته شده است به خاطر وجود لایه درخشان سرامیک  هم اصلا تغییر رنگ نخواهد داد و تا مدتها زیبایی بی نظیر خود را دارند. همچنین قسمت اصلی سرویس کارد و چنگال میوه خوری BMG از جنس استیل18.10 سه میل بوده و به صورت مادام العمر ضد زنگ و به لطف لایه کروم درخشان کننده در این مدل اصلا تغییر رنگ نداده و سیاه نیز نمی شود.

کارد های این سرویس بسیار تیز بوده و حتی در مقابل میوه های با خاصیت اسیدی هم بسیار مقاوم هستند.سرویس کارد و چنگال میوه خوری BMG در رنگ ها و طرح های مختلف طراحی شده اند و بر اساس سلیقه های متفاوت قابل انتخاب هستند. . قسمت دسته سرویس کارد و چنگال میوه خوری BMG از جنس سرامیک  می باشد و از زیبایی خارق العاده که از طراحی سنگ سرامیک  جلا داده شده بهره گرفته شده است . برای خرید کالا های مشابه چون قاشق و چنگال طرح سنگی از فروشگاه اینترنتی آریا استورز لطفا کلیک کنید.

چاقوی سرامیکی ژاپنی

چاقویی که هرگز کند نمی شود محصولی فوق العاده تحت لیسانس ژاپن با جاقوهای قدیمی خداحافظی کنید یک چاقوی یوشی بلید کار ده ها چاقوی فلزی را انجام میدهد نسل جدیدی از جاقو های سرامیکی تیزترین و برنده ترین چاقو تولید شده در جهان این چاقو تا آخر عمر با شما و در کنار شماست دارای یک پوست کن سرامیکی بسیار تیز زنگ نمیزند و هیچ خطی روی ان نمی افتد چاقویی که ده برابر تیزتر از چاقوهای استیل است.

نسلی جدید از چاقوهای سرامیکی که قادر است هر چیزی را به راحتی ببرد فوق العاده تیز و باور نکردنی تضمین تیزماندن ان پس از بارها مصرف دارای یک پوست کن سرامیکی بسیار تیز.

چاقوی سرامیکی شیائومی مدل HU0010

اهمیت چاقوی آشپزخانه بین دیگر اقلام داخل آن، انکار نشدنی است. شاید قبل از اینکه با چاقوی سرامیکی شیائومی کار کنید، برای خرید یک چاقوی تیز ملاک‌های متعددی را زیر نظر داشته باشید اما پس از کار با این ست 4 عددی، به این نتیجه می‌رسید که خرید چاقوی آشپزخانه خوب، تنها یک ملاک دارد!

طراحی استاندارد چاقوی سرامیکی شیائومی مدل HU0010

هرچند ظاهر این ست 4 تایی (سه چاقو و یک پوست کن) تفاوتی با چاقوهای دیگر ندارد، اما مطمئن باشید طراحی استاندارد و اصولی در زیر و بم این چاقو موج می‌زند. جنس دسته از سیلیکون فشرده بوده که بدنه سرامیکی را با خود همراه کرده است. روی دسته قسمتی برای قرار گرفتن انگشت دیده می‌شود تا فشارهای وارده به دست کاربر کاهش یافته و تسلط او روی چاقو بیشتر باشد؛ همچنین این ویژگی سطح امنیتی استفاده از چاقوی سرامیکی شیائومی مدل HU0010 را تا سطح قابل قبولی بالا برده و طراحی آرگونومیک او را به رخ رقبای احتمالی می‌کشد.

زیربرند Huohou برای عرضه این چاقوی آشپزخانه، سنگ تمام گذاشته و با تکیه بر فناوری خاص carburizing، سختی و مقاومتی 10 برابر بیشتر از فولاد را برای این چاقو مژده داده است. البته هنرنمایی این سازنده به همین جا ختم نمی‌شود زیرا در کنار سختی 10 برابر بالاتر از فولاد، وزن چاقوی آشپزخانه شیائومی مدل HU0010 نصف موارد مشابه است.

بهترین مارک چاقو سرامیکی

چاقو های میوه خوری ، چاقو هایی کوچک با تیغه تیز و برنده هستند ، که بیشتر از آن ها برای پذیرایی از میهمانان استفاده می شود. به همین دلیل ، چند دست از این نوع چاقو ها را می توان در هر خانه ای پیدا کرد. همان طور که می دانید ، برند های مختلفی در سراسر جهان چاقو های میوه خوری تولید می کنند ، از همین رو ، در این مقاله قصد داریم بهترین مارک های چاقو میوه خوری را به شما معرفی کرده و شما را در مسیر خرید محصولات باکیفیت یاری کنیم.

  • Kuhn Rikon
  • Wuesthof

·         Mac

  • Victorinox
  • Kai
  • Tramontina
  • Wmf
  • ناب استیل
  • چاقو های میوه خوری زنجان

خرید کارد و چنگال میوه خوری

امروزه افراد زیادی برای کسب درآمد بیشتر اقدام به فروش محصولات تقلبی می کنند و این محصولات را  با قیمت گزافی به فروش می رسانند. بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول از فرد یا فروشگاهی خصوصیات محصول و ویژگی های فروشگاه را بررسی نمایید و با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری کنید. توجه داشته باشید یک فروشگاه معتبر باید حتما دارای ویژگی های بالا باشد همچنین شما می توانید نظرات کاربران درون سایت آن فروشگاه را نیز بررسی کنید. توجه داشته باشید آریا استورز علاوه بر ویژگی های ذکر شده برای تمامی محصولاتش تخفیفات ویژه ای نیز ارائه داده است. با  خرید از فروشگاه آریا استورز از تخفیفات طلایی این فروشگاه بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه: اگر شناخت کامل نسبت به انواع چاقو قصابی را ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما پست بهترین مارک چاقوی قصابی را مطالعه نمایید.

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

بهتراست قبل از خرید چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی در ابتدا مشخصات محصول و قیمت آن را در چندین فروشگاه مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید برای اطمینان خاطر خود از قیمت محصولات آریا استورز، قیمت محصولات این  فروشگاه را با  قیمت محصولات مرتبط دیجی کالا و یا ترب مقایسه نمایید و در نهایت بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی چقدر می باشد؟ معمولا قیمت ارائه شده  این محصول توسط سایر فروشگاه ها از 200 هزار تومان تا 300 هزار تومان می باشد اما فراموش نکنید راز موفیقت درخشان آریا استورز در کیفیت عالی و قیمت فوق العاده مناسب تمامی محصولاتش نسبت به سایر فروشگاه ها  می باشد. به همین دلیل کاربران همواره آریا استورز را انتخاب می کنند. شما نیز می توانید بهترین و باکیفیت ترین  محصولات آشپزخانه و انواع چاقو را  با  قیمتی باورنکردنی از فروشگاه آریا استورز خریداری کنید  برای ثبت سفارش و استعلام قیمت تنها کافیست از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان آریا استورز تماس بگیرید همکاران ما در تلاش اند همواره به صورت کاملا تخصصی پاسخ گوی سوالات شما باشند.

همچنین شما می توانید در بخش دیدگاه و نظرات سایت آریا استورز نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قیمت چاقو میوه خوری دسته سرامیک

قیمت چاقو میوه خوری دسته سرامیک در بازار بین 150 ازار تومان تا 300 هزار تومان در نوسان است. کیفیت ساخت و ناریال بکار رفته در آن از عوامل تعیین کننده قیمت این نوع چاقو می باشد. از طرفی برخی از چاقو های میوه خوری وارداتی هستند و نرخ ارز در تعیین قیمت آن تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. برای تهیه چاقو میوه خوری دسته سرامیک با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه تماس حاصل نمایید. پل های ارتباطی ما و شما در قسمت تماس با ما در وبسایت رسمی شرکت در دسترس شما قرار گرفته اند.

سوالات متداول

روش نگهداری از کارد میوه خوری نیازمند دانستن چه نکاتی است؟

همیشه کارد میوه خوری خود را بعد از مهمانی بلافاصله شستشو داده و با دستمال خشک کنید، زیرا ماندن لکه آب روی استیل به آسانی پاک نمی شود.

امروزه بهترین مدل های کارد میوه خودری متعلق به چه برندهایی است؟

به ترتیب متعلق به برندهای چون بوگاتی، سولایتر، کارد میوه خوری وی ام اف، زولینگن آلمان، سرویس ام جی اس و نیولایف است.

منابع:

منبع: چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی

منبع: قیمت چاقو پروانه ای دیجی کالا

منبع: نمایندگی ویکتورینوکس در تهران

منبع: کارد میوه خوری استیل دیجی کالا

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email