پکیج آموزش حسابداری از صفر تا صد

پکیج آموزش حسابداری از صفر تا صد

حسابداری یکی از رشته هایی است که در ایران و کشور های خارجی بازار کار خوبی داشته و با یادگیری اصول حسابداری میتوان در این حوزه کسب درآمد بالایی داشت. دوره حسابداری رایگان با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران با حضور برترین اساتید ایران برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و شرایط برگزاری میتوانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و یا به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com  اطلاعات لازم را کسب نمایید.

در هر مرحله از کار و یا یادگیری حسابداری که باشید این صفحه قطعا می تواند به شما کمک کند به شرطی که با دقت بررسی شود. علاقه مندان به حرفه حسابداری می توانند در این صفحه فیلم های آموزش حسابداری را برای شروع یادگیری خود مشاهده نمایند که بعد از آن می توانند انتخاب نمایند که دوست دارند به چه روشی آموزش ببینند.

بعضی از افراد ترجیح میدهند به صورت حضوری در کلاس حسابداری بازار کار شرکت کنند و بعضی دیگر تنها با مشاهده ویدئوهای آموزشی مهارت لازم را کسب میکنند. مشاهده فیلم های آموزشی باعث میشود تا شما سریع تر و در مدت زمان کمتر و هزینه کمتر مباحث کاربردی را یاد گرفته و بتوانید از مهارت خود درآمدزایی کنید.

دوره حسابداری رایگان فنی حرفه ای

روش های مختلفی برای یادگیری حسابداری وجود دارد و افراد می توانند بر اساس شرایط خود بهترین روش آموزش حسابداری را انتخاب کنند. همان طور که میدانید حسابداری در دنیای امروز  یکی از ملزومات مشاغل است و در هر صنفی نیاز به یک حسابدار حرفه ای و خبره که بتواند امور مالی را سر و سامان دهد احساس می شود.

دوره حسابداری رایگان یکی از خدمات آموزشی است که در آموزشگاه آریا تهران با بالاترین کیفیت ارائه می شود و افراد می توانند از طریق فیلم های آموزشی رایگانی که در سایت آریا تهران قرار گرفته است اصول حسابداری را گام به گام یاد بگیرند.

برای آن که بتوانید صفر تا صد حسابداری را زیر نظر برترین اساتید حسابداری کشور آموزش ببینید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای حسابداری وارد بازار کار شده و کسب درآمد بالایی داشته باشید شرکت در دوره حسابدرای آریا تهران بهترین گزینه پیشنهادی برای شما عزیزان است.

با شرکت در دوره حسابداری فنی حرفه ای آریا تهران صفر تا صد حسابداری بدون هیچ پیش نیازی به شما آموزش داده می شود و می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار

یکی از خواسته هایی که کارآموزان حسابداری دارند این است که حتما بعد از اتمام دوره آموزشی بتوانند با مهارت های کسب شده وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند. پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار یکی از گزینه هایی است که به این افراد پیشنهاد می شود.

در پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار افراد می توانند بدون هیچ پیش زمینه ای شرکت کنند و هر آنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانند را یاد بگیرند.

در پکیج آموزش حسابداری ویژه بازار کار به شما اصول حسابداری آموزش داده می شود و یاد میگیرید که چطور با نرم افزار های حسابداری پرکاربرد کار کنید.

تسلط به نرم افزار های پرکاربرد حسابداری مانند نرم افزار اکسل یک امتیاز مثبت برای شما محسوب می شود و می توانید با این مهارت سریع تر اشتغال یابید.

شما میتوانید برای مشاهده فیلم های آموزش نرم افزار اکسل رایگان به صفحه آموزش اکسل مراجعه کنید و کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

مشاهده رایگان فیلم های آموزش حسابداری

آموزشگاه آریا تهران با بررسی مواردی اعم از ایرادات کارآموزان، موضوعات درخواستی آنها و نیاز بازار کار به سراغ تهیه فیلم های کوتاه چند دقیقه ای و سریع آموزش عملی حسابداری رفته که به صورت کاملا رایگان در همین صفحه منتشر میشود.

این فیلم ها توسط مدرسین با تجربه و مجربی تهیه شده است که سالها سابقه کار عملی در این زمینه را داشته و دارند. هدف اصلی مجموعه آریا تهران در فیلم های آموزشی، دور شدن از فضای آموزش سنتی بوده که در آن همواره کارآموز را ترغیب به نت برداری روی کاغذ میکرده اند.

در اکثر موسسات، قسمت زیادی از زمان کلاس های حسابداری صرف نوشتن و تکرار مطالب توسط استاد برای کارآموزان میشود. آریا تهران با حذف این قسمت و انتشار فیلم های رایگان مدیریت زمان را به خود کارآموزان سپرده و کار عملی، تمرین و رفع اشکال را جایگزین نوشتن جزوه و نت برداری کرده است.

سایت آموزش حسابداری آریا تهران به صورت منظم آپدیت شده و پیشنهاد میکنیم با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین آموزشهای رایگان مطلع شوید.

آموزش حسابداری pdf

یکی از خدماتی که در آموزشگاه آریا تهران به کارآموزان ارائه می شود این است که فایل آموزش حسابداری pdf در اختیار آن ها قرار داده می شود. به این ترتیب افراد می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی مطالب آموزشی را مرور کرده و به آن ها تسلط یابند.

آموزش سریع حسابداری

خیلی از افراد علاقه دارند در مدت زمان محدود صفر تا صد حسابداری را یاد بگیرند و وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند و به دنبال آموزش سریع حسابداری می باشد. در آموزشگاه حسابداری آریا تهران این امکان فراهم شده و اساتید تلاش میکنند با تدریس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور و تمرکز بر تدریس نکات بازار کار افراد را برای این هدف مهم آماده نمایند.

آموزش سریع حسابداری در آریا تهران شامل دوره حسابداری رایگان برای افرادی است که میخواهند پایه حسابداری را یاد بگیرند و آموزش صفر تا صد حسابداری می باشد.

در آموزش سریع حسابداری شما میتوانید کار با نرم افزار های پرکاربرد حسابداری مانند نرم افزار هلو را یاد بگیرید و در حین دوره آموزشی حتی جذب بازار کار شده و کسب درآمد از این راه داشته باشید.

اگر میخواهید کار با نرم افزار پرکاربرد هلو را یاد بگیرید و فیلم های آموزشی در این حوزه مشاهده کنید می توانید به صفحه آموزش نرم افزار هلو مراجعه کنید.

مدرک آموزش حسابداری

یکی از ویژگی های مهم دوره حسابداری فنی حرفه ای آموزشگاه آریا تهران اعتبار مدرک آموزش حسابداری می باشد. در این آموزشگاه مدرک فنی حرفه ای حسابداری به کارآموزان اعطا می شود و افراد می توانند از مزایای این مدرک برای ورود سریع تر به بازار کار و کسب درآمد نهایت بهره را ببرند.

شما می توانید آموزش حسابداری را در آموزشگاه های مختلفی آموزش ببینید اما آنچه اهمیت دارد این است که با صرف هزینه و زمانی که برای یادگیری و تسلط به اصول حسابداری صرف میکنید بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

مدرک آموزش حسابداری یکی از مهمترین عواملی است که باید در زمان انتخاب آموزشگاه حسابداری برای یادگیری در نظر داشته باشید. مدرک فنی حرفه ای حسابداری معتبرترین مدرکی است که شما می توانید در این حوزه دریافت کنید.

انواع دوره های حسابداری

یکی از خدماتی که سایت حسابداری آریا تهران به کارآموزان ارائه می دهد امکان شرکت در انواع دوره های حسابداری حضوری و آنلاین به صورت عمومی و خصوصی می باشد. به این ترتیب افراد می توانند متناسب با شرایط خود یکی از دوره های حسابداری را انتخاب کنند و صفر تا صد حسابداری را یاد بگیرند.

انواع دوره های حسابداری در آریا تهران شامل دوره های عمومی حضوری و آنلاین، دوره های خصوصی آنلاین و حضوری می باشد. به این ترتیب هیچ محدودیتی برای یادگیری حسابداری افراد وجود ندارد و همه می توانند از تدریس برترین اساتید نهایت بهره را ببرند.

شرکت در دوره های حضوری حسابداری آریا تهران

برای یادگیری حسابداری باید آنرا به دو بخش تئوری و عملی دسته بندی کرد. بخش تئوری دقیقا همان بخشی است که در دانشگاه ها تدریس میشود اما در واقع مهارت لازم برای ورود به بازار کار چیزی مجزا از دانشی است که فراگرفته اید. برای یادگیری حسابداری عملی (یعنی دقیقا نیاز بازار کار) افراد ناگریزند که یا در دوره های آموزشگاهی شرکت کنند یا مدتی به عنوان کارآموز در شرکتی مشغول شوند. در این میان بسیاری از افراد بوده اند که با اعتماد نا به جا به یک مرکز آموزشی نامعتبر نه تنها دانش جدیدی کسب نکرده اند بلکه هزینه و زمان خود را نیز از دست داده اند.

در هر شهری که هستید پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله معتبرترین آموزشگاه های حسابداری در ایران که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای هستند را مطالعه کرده و سپس با آگاهی کامل موسسه آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. آموزشگاه آریا تهران نیز که توسط کارآموزان از جمله آموزشگاه های برتر حسابداری شناخته شده سال هاست به عنوان نماینده رسمی سازمان فنی حرفه ای در شرق تهران فعالیت میکند. این آموزشگاه هم چنین گرید طلایی آموزش نرم افزار سپیدار را نیز در اختیار دارد.

شرکت در دوره های آنلاین

با توجه به تمایل افراد ساکن در شهرستان ها برای شرکت در کلاس های آریا تهران بر آن شدیم تا دوره های مجازی و آنلاین برای تمامی رشته ها اعم از رشته های مرتبط با آموزش حسابداری برگزار کنیم. در رابطه با مزیت های آموزش مجازی میتوان به حفظ راحتی و آرامش در حین آموزش، عدم نیاز به حضور فیزیکی، حذف هزینه رفت و آمد، حضور در کلاس در هر شرایطی (سرکار، مسافرت، مسیر بازگشت به خانه، در اتومبیل شخصی یا دیگر وسایل نقلیه) و … اشاره کرد.

آریا تهران برای متقاضیان دوره های مجازی شرایط ثبت نام به صورت قسطی را نیز در نظر گرفته است. جهت ثبت نام و بررسی شرایط کلاس ها میتوانید از منوی سایت به صفحه دوره مورد نظرتان مراجعه نمایید.

خرید بسته های آموزش سریع حسابداری

تهیه بسته آموزش غیرحضوری حسابداری میتواند پیشنهاد مناسبی برای افرادی باشد که وقت کمی برای یادگیری این مهارت دارند. بعلاوه اینکه پشتیبانی آنلاین بسته های آموزشی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است. این بسته آموزشی هیچگونه پیش نیازی نداشته و مناسب برای تمامی افراد است. داشتن تحصیلات یا تجربه کاری مرتبط در یادگیری حسابداری هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

برای آموزش حسابداری در منزل تنها یک راه وجود دارد. آن هم خرید بسته آموزش غیرحضوری ….

اصول حسابداری، مهم ترین بخش در آموزش این مهارت است. پس اگر این بخش را به خوبی یاد بگیرید میتوان گفت که تمام حسابداری را یاد گرفته اید. مدرس این دوره با هدف آموزش از صفر و پایه، برای این مبحث انرژی بیشتری گذاشته تا کارآموز تمام مفاهیم را به درستی درک کند. زیرا اصول حسابداری در تمامی بخش ها کاربرد دارد.

این اطمینان را به شما میدهیم که پس از پایان این دوره غیر حضوری شما خود به تنهایی قادر به انجام امور حسابداری یک شرکت خواهید بود. به راحتی میتوانید حسابها و ماهیت آنها را تشخیص داده و امور مربوط به ثبت اسناد را انجام دهید.

به جرات میگوییم که این بسته یکی از معدودترین و کامل ترین آموزش های غیرحضوری است که در زمینه حسابداری میتوانید تهیه کنید. برای ضبط و تهیه این فیلم های آموزشی زمان و انرژی زیادی جلو و پشت دوربین گذاشته شده است تا خروجی کار از کیفیت لازم برای شما علاقه مندان برخوردار باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دوره مراجعه نمایید.

سایت آموزش حسابداری رایگان

برای آن که بتوانید به صورت رایگان صفر تا صد حسابداری را یاد بگیرید و از تدریس برترین اساتید حسابداری کشور بهره مند شوید آموزشگاه آریا تهران امکان آموزش رایگان حسابداری را فراهم نموده است.

با نظر کاربران آریا تهران به عنوان بهترین سایت آموزش حسابداری رایگان با ارائه فیلم های آموزشی رایگان باکیفیت و تخصصی انتخاب شده است. شما نیز می توانید به مراجعه به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مجموعه فیلم های آموزش حسابداری رایگان را دریافت کنید و صفر تا صد حسابداری را یاد بگیرید.

همچنین می توانید برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره حسابداری ویژه بازار کار با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای می توانید از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷  با همکاران ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

آموزش حسابداری کاملا رایگان در آریا تهران

هزینه سنگین کلاس های حسابداری، عدم امکان شرکت در آموزشگاه حسابداری حضوری و تنظیم نبودن زمان برگزاری کلاس ها با ساعات کاری افراد شاغل، باعث شده است که بسیاری از علاقمندان نتوانند در دوره های آموزش حسابداری شرکت کنند.

برگزاری دوره‌ای که قادر باشد علاوه بر آموزش اصول حسابداری، افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند، کلید حل ماجراست.

 آموزشگاه حسابداری آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری است که اقدام به برگزاری دوره آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته بازار کار به صورت کاملا رایگان نموده است که شما علاقمندان می توانید به صورت آنلاین در دوره‌ها شرکت کنید.

لیست دوره های آموزشگاه حسابداری آریا تهران

آموزش حسابداری کاملا رایگان در کنار اساتید برجسته:

دانلود دروس آموزش حسابداری رایگان

برگرفته از کانال آپارات اوا روش. برای دانلود هر درس روی آن کلیک کنید یا دکمه Alt کیبورد را نگه داشته و روی آن کلیک کنید. هر درسی باز نشد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود: برای مشاهده بهتر ویدیوها در موبایل، گوشی را افقی نگه دارید. ضمنا لینک دانلود هر ویدیویی روی خود ویدیو قرار دارد. بهتر است وی پی ان روشن نباشد.

برای شروع یادگیری وارد صفحه آموزش حسابداری شوید.

نحوه ثبت نام و شرکت در دوره ها حسابداری رایگان

آموزشگاه حسابداری آریا تهران جهت توانمند سازی حسابداران اقدام به برگزاری دوره آموزش حسابداری بازار کار از مبتدی تا پیشرفته به صورت غیر حضوری نموده است. استفاده از این آموزش ها برای تمام افراد رایگان می باشد و علاقمندان از سراسر کشور می توانند در کلاس های آموزشگاه حسابداری آریا تهران ثبت نام نموده و از مباحث آموزشی استفاده نمایند.

ثبت نام و شرکت در دوره

برای ثبت نام در هر یک از دوره های آموزشگاه حسابداری آریا تهران، دانش پذیران محترم باید به صفحه آموزش مورد نظر مراجعه نمائید و اطلاعات دوره را به صورت کامل بررسی نمائید، در این قسمت به صورت دقیق درباره دوره توضیح داده شده است سپس سرفصل‌های انتخابی را بررسی نموده و در نهایت در صورتی که اطلاعات بدست آمده برای دوره مد نظر شما کافی بود نسبت به پیش ثبت نام خود را اقدام فرمائید.  اطلاعات خود را در فرم ثبت نام به صورت دقیق وارد کنید به دلیل آنکه اطلاعات پس از ارسال قابل تغییر نمی باشد.

شرکت در دوره حسابداری مقدماتی رایگان

پس از ارزیابی اولیه دانشجویان به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول افرادی هستند که هیچ آشنایی با حسابداری ندارند و در ارزیابی امتیاز مورد نیاز را کسب نکرده اند، این افراد در دوره آشنایی با حسابداری آموزشگاه حسابداری آریا تهران شرکت داده می شوند و پس از گذراندن ارزیابی نهایی می توانند در کلاس های آموزش حسابداری بازار کار و همچنین سایر کلاس های آموزش حسابداری شرکت کنند.

دسته دوم افرادی هستند که با رشته حسابداری آشنایی داشته و در ارزیابی اولیه امتیاز مورد نیاز را کسب نموده اند، این افراد می توانند در کلاس های آموزش حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار که به آموزش مباحث اولیه حسابداری می پردازد، شرکت کنند.

پیشنهاد ما این است که داوطلبان پس از دریافت امتیاز لازم در ارزیابی اولیه، ابتدا در دوره آموزش حسابداری مقدماتی بازار کار شرکت کنند و سپس در سایر دوره های آموزشگاه حسابداری آریا تهران ثبت نام کنند. زیرا با شرکت در این دوره دانش پذیران آماده ورود به بازار کار می شوند و توانمندی خود را در یادگیری مطالب بالا می برند.

آموزش های پیشرفته حسابداری

علاوه بر آموزش حسابداری بازار کار سایر آموزش های آموزشگاه حسابداری آریا تهران، شامل آموزش های پیشرفته حسابداری نظیر حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری مالیاتی و … هستند که ضمن رایگان بودن همه دوره ها، متقاضیان می توانند در هر کلاس آموزشی که تمایل دارند ثبت نام کنند.

سوالات مرتبط دوره آموزش حسابداری رایگان

با وجود توضیحات کاملی که در بخش های قبلی ارائه شد، ممکن است پس از مطالعه مطالب ذکر شده سوالاتی درباره این دوره ها در ذهن شما ایجاد شده باشد، در ادامه به بررسی چند مورد از مهم ترین سوالات دوره آموزش حسابداری بازار کار می پردازیم.

آموزش رایگان حسابداری آریا تهران چگونه است؟

آموزشگاه آریا تهران با انتشار “فیلم های آموزش حسابداری عملی رایگان” + تمرینات متنوع به همراه حل آنها در همین صفحه به علاقه مندان برای یادگیری و کسب مهارت حسابداری کمک خواهد کرد. پیشنهاد میکنیم با عضویت در خبرنامه سایت، جدیدترین فیلم های آموزش رایگان حسابداری را از دست ندهید. هم چنین در این آموزشگاه دوره های رایگان فنی حرفه ای برای آن دسته از عزیزانی که شرایط مالی مناسبی نداشته اند برگزار میشود. که میتوانید با مراجعه به سایت از منوی خدمات فرم شرکت در کلاس را پر کنید.

آیا میتوان کل حسابداری را به صورت رایگان یاد گرفت و بعد وارد بازار کار شد؟

جواب این سوال تا حدودی به خود شما بستگی دارد. برای مشغول شدن در زمینه حسابداری گرچه داشتن مدرک تحصیلی مرتبط یک مزیت محسوب میشود اما الزامی نیست. شما میتوانید با مشاهده فیلم های رایگان که در سایت آموزش حسابداری آریا تهران مطابق با نیازهای بازار کار منتشر میشود این مهارت را فراگرفته و از طریق تمرینات موجود در همین صفحه مهارت خود را تقویت کنید. در کنار این ها گذراندن دوره کارآموزی نیز تا حد زیادی میتواند به موفقیت شما کمک کند.

برای شرکت در دوره ها چه پیش نیاز هایی لازم است؟

برای این که شما بتوانید در ارزیابی دوره موردنظرتون قبول بشید، نیاز است که یک سری اطلاعات اولیه درباره مباحث دوره داشته باشید. درصورتی که اطلاعات مورد نیاز را ندارید و یا در ارزیابی اولیه دوره قبول نشده‌اید، در دوره‌ای که به عنوان پیش نیاز دوره مورد نظر شما درنظر گرفته شده است شرکت کنید و پس از گذراندن  دوره پیش نیاز، مجددا در دوره موردنظر خود شرکت کنید. لیست تمام دوره‌ها به همراه پیش نیاز آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نحوه شرکت در دوره‌ها چگونه است؟

کلاس های آموزش حسابداری بازار کار به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می شوند و شرکت کنندگان از طریق اینترنت در کلاس ها حضور خواهند داشت.‌

آیا در آموزش حسابداری بازار کار نیاز به پرداخت هزینه ای هست؟

در آموزش حسابداری بازار کار نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست ولی هر کدام از دوره ها در آموزشگاه های حسابداری دیگر حدود 600 هزار تومان می باشد، اما آموزشگاه آریا تهران این آموزشات را به صورت رایگان برای همه افراد برگزار می کند.

یک نفر در چند دوره می تواند شرکت کند؟

در آموزشگاه حسابداری آریا تهران محدودیتی برای ثبت نام کلاس های آموزش حسابداری وجود ندارد، یک فرد می تواند در یک یا چند دوره و یا تمام کلاس های آموزش حسابداری بازار کار که توسط آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود شرکت نماید ولی نمی تواند به صورت موازی در دو دوره حضور داشته باشد ، باید دوره قبلی تمام شده باشد تا در دوره جدید ثبت نام انجام شود، البته ناگفته نماند که برای شرکت در هر دوره دانش پذیر باید حتما در ارزیابی اولیه شرکت نماید.

منابع:

منبع: دوره حسابداری رایگان

منبع: برای رشته حسابداری چه درس هایی باید قوی باشد

منبع: بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران

منبع: نمونه سوال ثبت حسابداری با جواب

منبع: رشته حسابداری فنی حرفه ای

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email