نصب گاوصندوق در شهریار

نصب گاوصندوق در شهریار

یکی از مسائل مهمی که باید گاوصندوق برای شما تامین کنند بحث امنیت محصولی است که داخل آن قرار میگیرد بنابراین خرید گاوصندوق های سنگین با توجه به هزینه های زیاد کار چندان معقول به نظر نمی‌رسد. در این مقاله قصد داریم مطالب مفیدی درباره نحوه نصب گاوصندوق به صورت اصولی بیان کنیم.

نحوه نصب گاوصندوق

نکات نصب گاوصندوق

برای نصب گاوصندوق به صورت اصولی باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوان تا حد امکان امنیت گاو صندوق را افزایش داد.شما برای نصب اصولی گاوصندوق باید قبل از خرید آن تدابیری داشته باشید که در قسمت زیر ما نکات نصب گاوصندوق را برای شما به اختصار توضیح خواهیم داد.

محل نصب گاوصندوق

تا حد امکان سعی کنید که محل نصب گاوصندوق دردید دیگران باشد. بهترین محل برای نصب گاوصندوق جایی است که در آن افراد زیادی رفت و آمد ندارند و از دید دیگران دور باشد مانند کمد لباس یا انباری.مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی گاوصندوق

محل نصب گاوصندوق

امنیت محل نصب گاوصندوق

یکی از نکات نصب کام صندوق باید بسیار به آن توجه داشته باشید تامین امنیت محل نصب گاوصندوق است.

برای مثال اگر شما برای نصب گاوصندوق خود انباری را انتخاب کرده اید باید از وضعیت دیوارهای آن مطمئن باشید تا در حد امکان ایمنی در آن رعایت شده باشد.

همچنین شما باید به درب ورودی مکانی که قصد دارید گاو صندوق را در آن نصب کنید همچنین میزان دسترسی افراد به آن مکان را در نظر داشته باشید.

مخفی بودن گاوصندوق

شما باید برای حفظ امنیت و دور از دسترس بودن گاوصندوق از افراد تا حد ممکن آن را در جایی قرار دهید که کسی فکر نکند که در آن جا گاوصندوق نصب شده است. به اصطلاح محل نصب گاوصندوق باید دور از ذهن افراد باشد

.برای این کار شما باید خود را جای افراد دیگر بگذارید که به خانه و یا محل کار شما می آیند و جایی را پیدا کنید که توجه کمتری به آن قسمت دارند.

برای دریافت قیمت قفل رمزدار گاوصندوق و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید0912-5081751

مخفی بودن گاوصندوق

انتخاب محل نصب گاوصندوق خلاقانه

شما باید برای انتخاب محل نصب گاوصندوق تا حد ممکن خلاقیت خود را به کار بگیرید و خود را به عنوان یک مهمان و یا سارق تصور کنید.در این صورت می‌توانید محلی را برای نصب گاوصندوق انتخاب کنید که توجه کمتری را به خود جلب کند.

راهنمای نصب گاوصندوق به صورت ثابت و فیکس

مهمترین نکته‌ای که باید در نصب گاوصندوق به آن توجه داشته باشید نصب گاوصندوق به صورت ثابت و فیکس است که این کار تنها با کمک افراد متخصص و ماهر در این زمینه امکان پذیر است.

شما با ثابت و فیکس کردن گاوصندوق در یک محل می توانید امنیت اسناد و مدارکی که داخل گاوصندوق است را تا حد ممکن بالا ببرید.

در صورتیکه گاوصندوق به شما در یک محل فیکس نشده باشد احتمال آن که سارقان آن را جابجا کنند و برای سرقت به محلی ببرند زیاد است.

از جمله موارد مهم در خصوص گاوصندوق ها به خصوص گاوصندوق هایی که با قیمت گرانی خریداری می شوند و پس از مدتی به هر دلیل خراب می شوند تعمیرات گاوصندوق می باشد. قبل از هرچیزی باید بدانید که عمده قطعاتی که به هنگام خرابی گاوصندوق آسیب می بینند و قابل تعمیر می باشند خرابی در در و یا قفل گاوصندوق می باشد.

در صورتی که بدنه گاصندوق آسیب ببیند و حتی تعمیر هم شود ممکن است دیگر امنیت قبل را نداشته باشد.

باید بدانید که گنجبان یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیر گاوصندوق با بهترین قیمت تعمیر گاوصندوق می باشد.

تعمیر گاوصندوق یکی از کارهای فنی می باشد که از همه عزیزان در صورت دیدن آموزش های لازم خودتان نیز می توانید این کار را انجام دهید.

معمولاً مشکل تعمیراتی که برای گاوصندوق به وجود می آید این است که قفل گاوصندوق به دلیل ناوارد بودن افراد برای باز کردن قفل گاوصندوق مشکل می شود.

محل نصب گاوصندوق

از نظر متخصص گاوصندوق شرکت سیف باکس ، محل گاوصندوق می تواند در دو حالت انتخاب شود که این دو حالت کاملا بستگی به فرد دارد.

حالت اول این است که گاوصندوق خود را در محلی قرار دهید که در دید کسی نباشد تا کمتر در معرض سرقت قرار بگیرد. از قبیل جاهایی که می توان گاوصندوق را در این حالت قرار داد ، کمد ها ، کابینت ها ، انبار های داخلی و…. اشاره کرد.

حالت دوم شاید جالب تر به نظر برسند و آن این است که گاوصندوق خود را دقیقا در معرض دید قرار دهید!یعنی دقیقا در مکانی که هیچ نیازی به گشتن به ان نباشد.

طبق تحقیقاتی که در کشور های اروپایی صورت گرفته است ، اکثر سارقان هنگام ورود به منزل به سراغ کمد ها و کابینت ها و انواع جاهای مخفی خانه می روند.

با قرار دادن گاوصندوق خود در جای که در معرض دید باشد می توانید سارقان را گمراه کنید و یا حداقل سرعت آن ها را بکاهید.

امنیت محلی که در آن گاوصندوق را نصب می کنید اهمیت دارد!

در واقع این نکته فقط برای حالت اول صدق می کند و برای حالت دوم کاربردی ندارد.

اگر قصد دارید که گاوصندوق خود را در محیطی مانند کمد ، درهای مخفی ، انبار ها و …. نصب کنید حتما به این نکه توجه کنید که آن محیط از امنیت خوبی بر خوردار باشد.

دیوار های محیط نباید به سادگی ریزش کنند و بشکنند و همینطور کف و سقف آن نیز باید با عایق پوشانده شود.

در ها می توانند کاملا آسیب پذیر باشند ، بسیاری از درب های قدیمی به دلیل عدم امنیت بالا توسط سارقان باز شده اند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email