قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم

قیمت گاوصندوق کوچک

قیمت گاوصندوق کوچک و ارزان را در این مقاله آموزشی قصد داریم که به شما ارائه دهیم.
گاوصندوق هایی با سایز کوچک و ابعاد کوچک و همچنین وزن سبک مناسب استفاده در منازل و اداره جات هستند.

معمولا گاوصندوق های کوچک برای نگهداری اسناد و مدارک و یا نگهداری پول نقد، طلا و جواهرات و اشیای گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که شما قصد استفاده از پول نقد و یا چیز های قیمتی و با ارزش را در گاوصندوق هایی با سایز کوچک را داشته باشید می بایست صندوق هایی را خریداری نمایید که دارای قفل های دیجیتالی و اثر انگشتی هوشمند هستند.

 در غیر این صورت اگر قصد نگهداری مدارک و یا وسایلی که قیمت بالایی ندارند را در این گاوصندوق های با سایز کوچک دارید بهتر است که از گاوصندوق های کوچکی استفاده نمایید که دارای قفل های مکانیکی و دستی هستند و قیمت آنها نیز ارزانتر است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با انواع گاوصندوق های کوچک خانگی و اداری آشنا شویم.

توجه » برای خرید انواع گاوصندوق کوچک ارزان در طرح ها و مدل های مختلف می توانید با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت safekaveh.com سایر محصولات بهترین فروشگاه گاوصندوق در تهران را مشاهده نمایید.

گاوصندوق کوچک

گاوصندوق‌های کوچک معمولا برای کسانی مناسب است که اسناد و مدارک کمتری دارند و بهترین مدل برای مصارف خانگی محسوب می‌شود. از جمله مزایای گاوصندوق کوچک خانگی می‌توان به سبک بودن آن نسبت به سایر گاوصندوق‌ها اشاره کرد. در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که گاوصندوق کوچک امنیت کمتری داشته و به راحتی جابه‌جا شود.

اما بهتر است بدانید که این مدل از گاوصندوق را با استفاده از اتصالات محکم و قوی به زمین یا دیوار متصل می‌کنند و در نتیجه امکان جابه‌جایی آن‌ها نزدیک به صفر می‌رسد. به عنوان مثال اگر وزن گاوصندوق 40-50 کیلو باشد، با اتصال به زمین یا دیوار، وزنی حدود 500 کیلوگرم پیدا می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: چگونه طلا را از طلایاب مخفی کنیم

موارد کاربرد گاوصندوق کوچک خانگی

گاوصندوق‌ها با توجه به ماهیتی که دارند، طوری طراحی شده‌اند که در مقابل ضربه و آتش مقاوم باشند. امروزه اکثر گاوصندوق‌هایی که تولید می‌شوند دارای امنیت بالایی بوده و از آن‌ها در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

گاوصندوق کوچک ارزان را می‌توان در مکان‌های مختلفی از جمله خانه، مغازه، هتل‌ها و یا حتی دفتر کار نیز استفاده کرد. در این سیف باکس می‌توانید مدارکی همچون بیمه نامه‌ها، پاسپورت، شناسنامه، جواهرات، فلش، سی دی، اسناد و مدارک سرمایه گذاری، اسناد ملک‌ها، اسناد ماشین، کارت‌های بانکی و یا حتی کلیدهای مهم خانه و سایر مکان‌ها را در آن نگهداری کنید.

این مدل از گاوصندوق‌ها را به خاطر اینکه اندازه و وزن کمتری دارند، می‌توان در کمد و یا سایر مکان‌ها نصب کرد تا جلوی دید نباشند و امنیت بیشتری داشته باشند.

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان

طور کلی چند شاخصه مهم وجود دارد که در تعیین قیمت انواع گاوصندوق ها تاثیر گذار می باشد که یکی از مهمترین این شاخص‌ها مربوط به سایز و ابعاد انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی است.

طور طبیعی هر چقدر که سایز و ابعاد گاوصندوق های ایرانی و خارجی کوچکتر باشد از متریالی کمتری در پروسه ساخت آنها استفاده شده است و طبعا قیمت آنها نیز باید ارزان تر باشد.

پس در نتیجه یکی از مزیت‌های مهم خرید گاوصندوق های کوچک این است که قیمت آنها نسبت به گاوصندوق های با سایز بزرگ و وزن سنگین ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

مخصوصا اگر شما قصد خرید یک گاوصندوق خانگی را برای منزل خود داشته باشید با هزینه بسیار مناسب می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

مورد دوم که یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت های گاوصندوق های کوچک خانگی از مربوط به برند و شرکت سازنده گاوصندوق کوچک می باشد.
چرا که گاوصندوق ها نیز مانند کالا های دیگر در صورتی که تولید یک شرکت معتبر و شناخته شده قدیمی باشند به واسطه نام و اسمان برند قیمت محصول نیز افزایش پیدا می کند.

به عنوان مثال برند شرکت گاوصندوق کاوه یکی از برندهای معتبری است که معمولاً محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین قابلیت های مثل نسوز بودن، ضریب ایمنی بسیار بالا و داشتن استانداردهای UL از قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات برخوردار هستند.

توجه » برای استعلام قیمت گاوصندوق کوچک ارزان با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس حاصل فرمایید.

خرید گاوصندوق کوچک

همانطور که گفته شد گاوصندوق های کوچک معمولا دارای دو نوع خانگی و اداری هستند، و در صورتی که شما قصد خرید گاوصندوق اداری و یا خانگی را برای خود دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان خبره گاوصندوق در مورد خرید انواع گاوصندوق های کوچک در مدل های مختلف مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 و یا با مراجعه به وب سایت Safekaveh.com می‌توانید در بخش فروشگاه این وبسایت انواع مدل های گاوصندوق های کوچک خانگی و اداری را مشاهده نمایید و از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در این وبسایت با بخش کارشناسان فروش گاوصندوق ارتباط بگیرید.

نکات مهم قبل از خرید گاوصندوق کوچک

فارغ از اینکه ابعاد گاوصندوق کوچک باشد و یا بزرگ، باید در هنگام خرید دقت بیشتری داشته باشید، چرا که قرار است از دارایی‌های باارزش شما محافظت کند. از جمله مزایای یک گاوصندوق خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امنیت بالایی داشته باشد.
  • نسوز و ضد حریق باشد.
  • جنس بدنه طوری باشد که با دریل و سایر ابزارها سوراخ نشود.
  • امکان اتصال به زمین و یا دیوار را داشته باشد.
  • شرکت فروشنده خدمات پس از فروش داشته باشد.

نکته: در زمان خرید دقت کنید که وزن و ابعاد گاوصندوق متناسب با مکانی باشد که برای آن در نظر گرفته‌اید.

پیشنهاد مطالعه: نگهداری طلا در فویل آلومینیوم

ویژگی های گاوصندوق های کوچک چیست

به طور کلی شما باید برای خرید هر نوع گاوصندوقی یکسری فاکتورهای اساسی را در نظر بگیرید و با رعایت و در نظر گرفتن این فاکتور ها اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

در بخش زیر فاکتورهای مهمی که در زمان خرید یک گاوصندوق کوچک خانگی و اداری باید مد نظر شما قرار گیرد را ذکر کرده ایم.

قابلیت نسو بودن گاوصندوق

از ویژگی های مهم یک گاوصندوق کوچک خانگی و اداری این است که باید در ساختار اولیه این نوع گاوصندوق ها در زمان تولید از ورقه های فولادی نسوز استفاده شود.

حداکثر این نوع محصولات قابلیت تحمل در برابر حرارت و دمای ۸۰۰ درجه کوره را داشته باشند.
ویژگی نسوز بودن یکی از فاکتورهای مهمی است که هر نوع گاوصندوقی به ویژه گاوصندوق های خانگی حتماً باید در ساختار اولیه خود داشته باشند.

وزن سبک گاوصندوق

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای گاوصندوق های کوچک این است که وزن آنها باید سبک باشد و قابلیت حمل و جابجایی آنها به آسانی صورت گیرد.

مخصوصا برای مصارف خانگی که افراد خانه دار بتوانند به آسانی این نوع گاوصندوق ها را در زمان نظافت منزل و اسباب کشی جابجا نمایند.

در شرایطی که به هر دلیلی وزن گاوصندوق ها یک مقدار سنگین باشد می تواند در پایه های آن ها از چرخ استفاده کرد که حمل و جابجایی آنها را آسان نماید.

داشتن استاندارد UL

دیگر از فاکتورهای مهمی که گاوصندوق های کوچک باید داشته باشند داشتن استاندارد UL این محصولات از این استاندارد نشان می‌دهد که محصول تولید شده تمامی تستهای یک محصول استاندارد را در کارخانه مورد نظر پشت سر گذاشته است.

قفل دیجیتالی و اثر انگشتی

همچنین یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای گاوصندوق های کوچک به ویژه گاوصندوق هایی که قرار است اسناد و مدارک با ارزش، پول نقد، اشیای قیمتی، طلا و جواهرات و چیزهایی از این قبیل در آن نگهداری شود این است که قفل این گاوصندوق ها باید به صورت دیجیتالی و هوشمند طراحی شود.

و معمولا این نوع گفتند و خواب باید علاوه بر داشتن قفل های هوشمند دارای ویژگی های مثل سیستم ردیاب نیز باشند که در صورت سرقت به راحتی بتوان فرد سارق را پیدا کرد.

نکته : معمولاً گاوصندوق های کوچک که در آنها اشیا گران قیمت و با ارزشی نگهداری می‌شود را در مکان‌های خاصی مثل کمد دیواری و یا درون زیرزمین مخفی می کنند.

آیا آنها را با استفاده از ابزار آلات و بست مخصوص به دیوار نصب می کنم به طوریکه کندن و یا دسترسی با آن کار دشواری باشد.

گاوصندوق کوچک ارزان آرکا مدل 100MM

گاوصندوق کوچک ارزان آرکا مدل 100MM دارای وزن تقریبی 50 کیلوگرم است. بین دیواره های آن بتن تزریق شده است و نسوز می باشد به طوری که تا 500 درجه سانتی گراد در مقابل حرارت مقاوم است. قیمت آن ارزان بوده و مجهز به سیستم ضد سرقت نمی باشد.

با توجه به ابعاد کوچکی که دارد به عنوان گاوصندوق داخل کمد محسوب می شود و از بهترین گاو صندوق ها برای استتار می باشد. علاوه بر این به عنوان یک گاوصندوق دیواری یا گاو صندوق مخفی هم از این محصول می توان نام برد.

این محصول یک گاوصندوق کوچک و برای مصارف خاص است که در گروه صنعتی صندوق نسوز آرکا تولید و به طور مستقیم عرضه می شود. در واقع این صندوق مناسب برای کاغذ و دفتر و اسناد کوچک است. با احتساب ضخامت درب، فضای داخلی گاوصندوق کوچک ارزان قیمت، به اندازه یک بسته پول یا دسته چک خواهد بود.

لازم به ذکر است این محصول مثل مدل مشابه خود یعنی گاو صندوق نسوز 100MS دارای خدمات 2 سال گارانتی نمی باشد. اما مشمول خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

همچنین ضخامت بدنه این محصول نسبت به مدل 100MS کمتر است. باید توجه داشت به علت فضای محدود درب این محصول، نصب موتور رمز (چه مکانیک و چه دیجیتال) بر روی آن ممکن نیست. بنابراین فقط ببه عنوان یک گاو صندوق کلیدی کاربرد دارد.

مهمترین امتیاز این صندوق نسوز قیمت مناسب آن است به همین دلیل و با توجه به ابعادی که دارد از آن به عنوان بهترین گاوصندوق کوچک ارزان نام می برند که بیشتر برای مناسب و اتاق های هتل ها و اتاق های مدیران در موسسه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با وجود تمام مزایا و کاستی های این گاو صندوق ارزان قیمت، شاهد آن هستیم که این مدل صندوق بسیار پر فروشی می باشد بوده و در عمل، نتیجه و عملکرد قابل دفاعی از خود بر جای گذاشته است.

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم

با گذشت زمان و ورود به قرن جدید نیز همواره کمبود برخی وسایل در زندگی بشراحساس می شود. با وجود پیشرفت چشم گیری که در جوامع صورت گرفته است اما همچنان نیاز به محافظت از اشیاء و وسایل گران بهاء به خوبی احساس می شود.

همانطور که در مقالات پیشین به آن پرداختیم، گاوصندوق بهترین وسیله امنیتی و یکی از بهترین راه حل ها برای محافظت از اشیاء و مدارک با ارزش در محل کار و منزل می باشد.

در مورد قیمت گاوصندوق دست دوم تهران هم باید بگوییم که معمولا این محصولات نسبت به محصولات نو، قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارند. البته این قیمت با توجه به تجهیزات موجود بر روی گاوصندوق، نوع حمل و نقل و میزان آپشن‌های ساختاری سیف باکس مد نظر شما، می‌تواند تغییر پیدا کند و بالا برود.

همواره سعی کنید گاوصندوقی را خریداری کنید که عمری طولانی داشته باشد و پیش از شما خیلی مورد استفاده قرار نگرفته باشد. اگر چنین محصولاتی را بیابید، از نظر اقتصادی برد زیادی کرده‌اید.

جهت خرید گاوصندوق در تهران و سیف باکس‌های استوک و دست دوم در مدل‌ها و برندهای گوناگون کافی است همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید و متناسب با بودجه‌ا‌ی که مد نظر دارید، سیف باکسی مناسب را خریداری کنید.

آیا گاوصندوق دست دوم بخرم؟

با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده برای افراد در جامعه عده ای اقدام به خرید و یا فروش گاوصندوق های دست دوم و کار کرده می کنند.

گاوصندوق وسیله ای است که اگر آن را از یک برند معتبر خریداری کنید می تواند چندین سال برای شما کارایی داشته باشد پس در هنگام خرید سراغ گاوصندوق های ارزان قیمت و یا گاوصندوق دست دوم و کار کرده تا جایی که برای تان امکان دارد نروید. زیرا قرار است شما مهمترین وسایل و دارایی خود را در آن قرار دهید .درست است قیمت گاوصندوق های دست دوم و کار کرده پایین تر است اما خرید از یک برند شناخته شده آرامش خاطر را برای شما به همراه می آورد.

برخی از شرکت ها هستند که دست به خرید و فروش گاوصندوق های دست دوم و کار کرده در بازار می زنند و مشتریان خود را ترغیب می کنند با خرید این مدل گاوصندوق ها در هزینه های خود صرفه جویی کنند. حال سوالی که مطرح می شود این است که این کار روشی صحیح است یا خیر؟

در این جا باید گفت همان طور که بیش تر تجهیزات و امکانات در حال به روز شدن هستند گاوصندوق ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. وسایل در حال به روز شدن هستند و از نظر ایمنی تکامل پیدا می کنند.

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا

بهترین مدل برای خرید اینترنتی گاوصندوق کاوه ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست گاوصندوق کاوه ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، برای خرید انواع گاوصندوق های کوچک شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرید و مشاوره رایگان را از کارشناسان خبره گاوصندوق دریافت نمایید.

منابع:

منبع: قیمت گاوصندوق کوچک

منبع: روش باز كردن گاوصندوق کلیدی قدیمی

منبع: خرید صندوقچه فلزی قفل دار

منبع: گاوصندوق مخفی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email