فروش گاوصندوق کتابی ارزان در کرج

فروش گاوصندوق کتابی ارزان در کرج

گاوصندوق کتابی از ایده های نو و نوین است که برای افرادی به کار می برد که وسایل کوچک و ارزشمند خود را در آن بگذارند.

این نوع گاوصندوق ها مناسب افرادی است که دارای کتابخانه ای بزرگ هستند و می خواهند که از فضای بوجود آمده توسط کتاب ها ، محلی را برای حفظ اشیای قیمتی و مدارک مهم در نظر بگیرند و از آن نهایت استفاده را ببرند

این روش کاملا کاربردی است زیرا زمان سرقت هیچ دزدی به قفس کتابخانه های شما نگاهی نمیندازد تا طلا و جواهری را پیدا کند. جمله ای زیبا است که می گویند اوج پیچیدگی در نهایت سادگی است.

این مثال فوق العاده به این موضوع می پردازد که هیچ سارقی به فکر گشتن کمک کتاب های شما نمی کند.

شما می توانید انواع گاوصندوق های دلخواه خود را همینجا سفارش دهید.

گاوصندوق کتابی

امنیت گاوصندوق کتابی

یکی از مهمترین مسائلی که در گاوصندوق کتابی درباره آن اشتباه فکر میکنند مسئله امنیت گاو صندوق کتابی است.

افراد زیادی تصور میکنند این گاوصندوق ها از امنیت پایینی برخوردار هستند اما واقعیت چیز دیگری است.

شما میتوانید جواهرات خود را در این گاوصندوق پنهان کنید و آن را در کتابخانه نگه دارید.

علت آن که میگوییم امنیت آن بالاست به این خاطر است که مانند یک کتاب دیکشنری است و کمتر کسی به آن شک میکند که اشیا گران بها در آن قرار داشته باشد.

امنیت گاوصندوق کتابی

اگر قصد دارید از گاوصندوق طلا و جواهرات برای نگه داری اشیا ارزشمند خود استفاده کنید میتوانید به صفحه گاوصندوق طلا و جواهرات مراجعه کنید و متناسب با نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق را خریداری کنید.

در این گاوصندوق ازسیستم امنیتی بالایی استفاده شده و راه نفوذ به آن بسیار دشوار است. این گاوصندوق ها جز گاوصندوق ضدسرقت به شمار میرود که میتوانید برای خرید ارزانترین گاوصندوق با ما تماس بگیرید.

خرید گاوصندوق کتابی

بیشتر کسانی که به گاو صندوق دسترسی  ندارند سعی می کنند وسایل و اشیا قیمتی را مخفی کنند.

مثلاً اگر به گذشته مراجعه می‌کنیم افرادی را پیدا می‌کنیم که وسایل را در گنجه می‌گذاشتند و سعی می‌کردند که با مخفی نگه داشتن آنها در گنجه بتوانند وسایل خود را از دزد و افرادی که قصد دزدیدن وسیله را دارند مخفی کنند

خوب است بدانید که ایده ساخت گاوصندوق نیز از همین جا شکل گرفته است حال لازم می دانم که در خصوص گاو صندوق کتابی توضیح بدهم که بسیار شبیه به گنجه قدیمی است.

انواع مدل های گاوصندوق کتابی

گاوصندوق های کتابی از نظر ظاهر و از نظر قفل انواع مختلفی دارند، از نظر جلد گاوصندوق های کتابی بسیار متنوع میباشند بطوری که شرکت ها جلد های کتابی مختلفی بر روی آن نصب می نمایند،این تنوع جلد خود باعث امنیت بیشتر میشود چرا که اگر یک نوع جلد برای گاوصندوق های کتابی داشتیم تمام سارقین میتوانستند آن را شناسایی کنند؛ معروف ترین جلد گاوصندوق های کتابی نوع گاوصندوق کتابی دیکشنری است که در زیر عکس آن را قرار دادیم.

بعضی دیگر از این مدل گاوصندوق ها؛گاوصندوق کتابی با برگه های واقعی هستندکه صندوق آن بین برگه های کتاب مخفی شده است گرچه که مابقی مدل ها طرح کاغذ را دارند اما در این مدل برای استتار بیشتر بجای طرح کاغذ از کاغذ واقعی استفاده شده.

  • انواع گاوصندوق کتابی

گاوصندوق های کتابی هم همانند هر نوع محصول دیگری دارای انواع مختلفی هستند که مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند بعد نیست که با انواع مختلف آن ها و ویژگی های مختلف آن ها که در ادامه راجع به این موضوع صحبت می کنیم آشنا شوند.
انواع مختلف گاوصندوق های کتابی عبارتند از :

  • صندوق کتابی امن سدید
  • صندوق کتابی مدل English Dictionary
  • گاوصندوق کتابی طرح رمان
  • گاوصندوق هلیکس

تاریخچه گاوصندوق کتابی

اکثر افرادی که به گاوصندوق دسترسی ندارند سعی در پنهان کردن وسایل خود به صورت روش های متفاوتی می کنند. از جمله این روش ها که از قدیمی ترین روش ها نیز محسوب می شود پنهان کردن وسایل با ارزش و گنجینه های فردی در بین کتاب ها و جزوات قدیمی است. این روش ایده ای شد برای ساخت گاوصندوق کتابی. گاوصندوق کتابی گاوصندوقی است که شکل ظاهری آن به صورت کتاب است ولی در میان محفظه ای امن برای پنهان کردن وسایل با ارزش قرار گرفته است. گاوصندوق کتابی یکی از ایده های متخصصان این زمینه است که به شکلی بی نظیر طراحی شده و ظاهر فریب دهنده آن بسیاری از افراد را به اشتباه می اندازد. ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که امنیت گاوصندوق کتابی چقدر است و آیا این گاوصندوق ها امنیت لازم را برای نگهداری از وسایل گران بها را دارند؟ 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email