طراحی وب سایت ارزان در مشهد

طراحی وب سایت ارزان در مشهد

به دنبال طراحی سایت با ارزانترین قیمت هستید؟ با مجموعه آریا تهران در این مقاله همراه باشید. بهترین تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۱ را از ما بخواهید.

در هر کجای این مقاله برای شما سوالی پیش آمد، برای کسب مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت تخصصی با مجموعه قدرتمند آریا تهران تماس بگیرید. (www.aryatehran.com)

در کنار خدمات طراحی سایت می توانید از آموزش طراحی سایت رایگان این مجموعه نیز استفاده کنید. با ما همراه باشید.

طراحی سایت

یکی از اصلی ترین دغدغه‌ های افراد بویژه صاحبان کسب و کارها و مدیران سازمان ها، پیدا کردن گروه یا شرکت های توانمند در حیطه طراحی سایت است که هم تخصص و توانایی بالایی برای طراحی و پیاده سازی قالب وبسایت داشته باشند و هم تعهد در تحویل به موقع و اجرای حرفه‌ ای را تضمین نمایند.

در کنار همه اینها، ارائه خدمات با قیمت مناسب نیز در اولویت انتخاب قرار دارد. مجموعه های بسیاری بر مبنای روش های اصولی اقدام به تشکیل تیم کاری کاربلد و خبره کرده اند که علاوه بر مشتری مداری فوق العاده قوی، در اجرای خواسته های متقاضیان نیز در کنار هزینه ای معقول و ارزان تبحر دارند. شما می توانید با استفاده از مشاوره های اینگونه تیم ها، علاوه بر استفاده از تجربیات ارزشمند و متعدد آنها با توجه به سوابق پیشین، از چگونگی راه درآمدزایی، ارتقا کیفیت، رونق اقتصادی و بهینه شدن خواسته خود اطلاع یابید. بدون شک بهره مندی از طراحی سایت با ارزان ترین قیمت، خواسته مشترک همه افرادی است که به دنبال تاسیس سایت خود هستند.

بنابراین مطالعه این مقاله، به شما در رسیدن به اهداف و مقصودتان کمک شایانی خواهد کرد؛ با ما همراه باشید تا هر آنچه را که برای طراحی سایت ارزان به دنبال آن هستید به شما معرفی نماییم.

تعرفه طراحی سایت ۹۹

تعرفه طراحی سایت ۹۹ کاملا متغیر می باشد و اگر در گوگل جستجو نمایید، با شرکت ها و اشخاص مختلفی روبرو می شوید که با توجه به سابقه و کیفیت کار، تعرفه های دلخواهی مشخص کرده اند. اما در حالت کلی، تعرفه طراحی سایت بر مبنای انتخاب ها و نیاز های کارفرما برای سایت مورد نظر همچون نوع سایت، هاست، دامنه، تعداد صفحات، سئو و بهینه سازی، امکانات پیشرفته، گواهینامه امنیتی و غیره تعیین می گردد و قیمت ها یکسان نیستند.

به عنوان مثال قیمت دامنه بر مبنای قیمت ارز و پسوند انتخابی، مشخص می گردد و برای دامنه IR هزینه در سال 99 زیر ۲۰ هزار تومان و دامنه های بین المللی همچون COM   NET و غیره در سال 99 تا 2 میلیون تومان متغیر است. همچنین برای اخذ گواهی امنیتی یا SSL  هزینه ای مازاد بایستی پرداخت شود که دارا بودن آن، تاثیر مثبت و بسزایی در ارتقا رتبه جستجو گوگل خواهد داشت. تعرفه پایه طراحی سایت های خدماتی، شخصی و شرکتی در سال 99 از ۲ میلیون تومان شروع می شود و تعرفه پایه طراحی سایت های فروشگاهی در سال 99 از ۲میلیون و ۷۰۰ هزارتومان آغاز می شود و بنابر خواسته کارفرما و امکانات اضافه، قیمت افزایش می یابد.

تعرفه طراحی سایت 1400

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۰

عوامل متعددی در تعیین تعرفه و قیمت وبسایت موثر هستند. اگر شما نیاز به قالب های آماده یا سایت کدنویسی شده داشته باشید، هزینه کمتری را در مقایسه با کدنویسی جدید و دارای CMS یا مدیریت محتوا دارد. نوع سایت درخواستی، شرایط تورم و افزایش قیمت ها، بهره مندی از انواع خدمات همچون سئو و تولید محتوای اصولی و رقابت میان ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت، در تعیین هزینه ها تاثیرگذار می باشند؛ اما در حالت پایه، تعرفه طراحی سایت 1400 برای سایت های غیرفروشگاهی با استفاده از قالب‌ های آماده وردپرس، اگر توسط شخص و یا گروه تیم کاری انجام شود از ۳۰۰ هزار تومان تا حدود ۱۰ میلیون تومان متغیر است و همین مسئله اگر توسط شرکت ها انجام شود هزینه ای بین ۱ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان خواهد داشت. اگر تمایل به وبسایتی دارید که در آن از قالب غیر آماده و کدنویسی جدید استفاده شود و توسط اشخاص یا شرکت ها طراحی گردد از ۵ میلیون تا چند صد میلیون تومان بنابر خواسته کارفرما متفاوت خواهد بود. تعرفه طراحی سایت فروش و فروشگاهی نیز توسط تیم های کاری یا اشخاص، از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است و اگر طراحی سایت فروشگاهی توسط شرکت ها انجام شود از ۲ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۱

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۱بنابر نوع سایت، امکانات آن، نوع قالب آماده یا کدنویسی و اجرا شدن توسط افراد یا شرکت ها تعیین می گردد که از حدود ۱ میلیون تومان شروع می شود و بنابر خواسته و اهداف کارفرما، این قیمت افزایش می یابد و محدوده مشخصی ندارد.

برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین شرکت طراحی سایت تهران تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱

طراحی وب سایت با کمترین قیمت

طراحی وب سایت با کمترین قیمت

برای طراحی وب سایت با کمترین قیمت یکی از پیشنهادها استفاده از قالب های آماده می باشد. اگر فرایند طراحی را به اشخاص و یا شرکت ها می سپارید، می توانید از آنها درخواست استفاده از قالب های آماده را نمایید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و مبلغی را فقط برای درخواست پشتیبانی، سئو، تولید محتوا و امنیت سایت درنظر بگیرید. این قالب ها ممکن است تمام امکانات صفر تا صد دلخواه شما را نداشته باشند اما به دلیل هزینه بسیار مناسب، پیشنهاد می گردند.

حتی اگر خود شما شخصاً تمایل به راه اندازی سایت داشته باشید به راحتی می توانید این قالب های سایت آماده و رایگان را در اینترنت جستجو کنید و از آنها استفاده نمایید. این قالب ها بر روی وردپرس که سیستم مدیریت محتوا می باشد آماده شده اند و به راحتی قابل استفاده هستند.

همچنین یکی دیگر از راه های طراحی وب سایت با کمترین قیمت، استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد که با دیدن فیلم های آموزشی وردپرس به راحتی قادر به راه اندازی سایت خود با حداقل هزینه خواهید بود و صرفاً هزینه، هاست و نوع دامنه را پرداخت خواهید کرد.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان به معنای کیفیت ضعیف وبسایت نیست بلکه بایستی طراحی را دقیقا منطبق بر خواسته ها، نیازها و تحقیقات خود انجام دهید. استفاده از شیوه های مقرون بصرفه طراحی سایت، هیچگونه لطمه ای به اهداف و برنامه ریزی های شما وارد نمی کند بلکه سبب می شود بودجه خود را کاملاً هوشمندانه و درست خرج نمایید و در قبال هزینه ای معقول، سایت دلخواه خود را داشته باشید.

پیشنهاد ما این است که اگر قصد اعلام برند و یا فروشگاه مخصوص خود را دارید از کدنویسی و قالب جدید استفاده نمایید، در غیراینصورت برای کاهش هزینه ها و طراحی سایت ارزان، می توانید از انواع قالب های آماده استفاده نمایید.

اگر به هر دلیلی هزینه سفارش طراحی سایت برای شما معقول نیست می توانید با شرکت در دوره طراحی سایت آموزشگاه آریا تهران، کار طراحی سایت را به دست خودتان شروع کنید.

منبع

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email