بهترین پروفیل تیغه کرکره برقی

بهترین پروفیل تیغه کرکره برقی

بهترین تیغه درب کرکره برقی
بهترین تیغه درب کرکره برقی

بهترین تیغه درب کرکره برقی

اگر به دنبال خرید و استعلام قیمت بهترین تیغه درب کرکره برقی هستید، حتما با فروشگاه همتا تماس بگیرید. ما مناسب ترین قیمت کرکره برقی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

برای استعلام قیمت و مشاوره خرید تیغه کرکره برقی، همی حالا با کارشناسان فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

کرکره برقی امروزه به یکی نیاز اساسی برای کسب و کار های تبدلیل شده که باعث ایجاد امنیت و همچنین سهولت بیشتر برای صاحب کسب و کار و یا فروشگاه می شود. مسلما یکی از بخش های اصلی کرکره اتوماتیک تیغه آن می باشد که وضیفه پوشاندن درب و حفاضت از آن می باشد.

کرکره برقی از چه چیزی ساخته می شود؟

همانطور که می دانید تیغه یکی از مهمترین قطعات کرکره برقی می باشد. به همین دلیل انتخاب تیغه با کیفیت و با دوام بسیار مهم می باشد. با توجه به کاربرد کرکره ها، تیغه ها از مواد مختلفی تولید می شوند. برخی از آنها از آلومینوم و برخی از فولاد ساخته می شوند. برخی نیز از ماده ای به نام پلی کربنات ساخته می شود.

ضمن اینکه هر کدام از متریال ها نیز از نظر کیفیت در درجه های مختلفی تقسیم می شود.

تیغه کرکره برقی چیست

یکی از اجزا تشکیل دهنده کرکره برقی تیغه ی کرکره برقی می باشد که در هنگام باز شدن کرکره برقی تیغه ها رول می شوند و در هنگام بسته شدن کرکره تیغه ها از حالت رول خارج شده و به صورت یک تکه باز می شوند.

این درب ها از تعدادی پروفیل آلومینیوم که در جفت می شوند تشکیل می شوند. در اصطلاح به این پروفیل ها تیغه می گویند. این تیغه ها پس از اینکه کنار یکدیگر قرار گرفتند از اطراف به وسیله ریل های آلومینیومی مهار می شوند. ب

ا توجه به اندازه درب ها موتور مناسب انتخاب می شود و درب در محل مورد نظر به طور اصولی و با تجهیزات مناسب نصب می گردد. تیغه ها براساس جنس به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند .

انواع تیغه درب کرکره برقی
انواع تیغه درب کرکره برقی

انواع تیغه کرکره برقی

معمولا انواع تیغه کرکره برقی که در بازار موجود هستند عبارت اند از:

  • تیغه آلومینیوم
  • تیغه گالوانیزه
  • تیغه پلی کربنات
  • تیغه رول گیتر

البته دسته دیگر به نام ترکیبی ( مثلا ترکیب یا ادغام تیغه پلی کربنات و آلومینیوم) و پانچ‌دار ( تیغه‌ها را برای ایجاد جریان هوا، دید بهتر سوراخ و پانچ می‌کنند) وجود دارد.

تیغه کرکره برقی گالوانیزه

در دو نوع تک جداره و دوجداره تولید می شود که نوع دوجداره آن فوم دار می باشد و به تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار معروف می باشد و صدای کمتری نسبت به تیغه های آلومینیومی دارد.

مقاومت و دوام تیغه های گالوانیزه به نسبت تیغه های آلومینیومی بسیار بیشتر بوده و عایق مناسب تری نسبت به نفوذ گرما و سرو صدا می باشند.

انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم

تیغه آلومینیومی کرکره برقی پرکاربردترین نوع تیغه ی کرکره برقی می باشد که به دلیل داشتن مقاومت بالا، وزن سبک و به طبع آن نیاز به موتور کرکره برقی سبک تر، بیشترین استفاده و خرید و فروش را در بازار کرکره برقی به خود اختصاص داده است.

انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم و گالوانیزه از لحاظ موارد زیر دسته بندی می‌شوند:

  • تعداد تک یا دو جداره
  • تعداد پل
  • فوم دار یا بدو ن فوم
  • قوس دار یا فلت
  • با و بدون غضروف‌

تیغه آلومینیومی اکسترود

 اکسترود، نوعی تیغه آلومینیومی و متناسب با ساختمان های صنعتی ، سوله ها و مغازه ها است. استفاده از اکسترود در ساختمان های مسکونی توصیه نمی شود زیرا این نوع تیغه ها توخالی هستند و به راحتی صدا را منتقل می کنند. به همین دلیل بهتر است که از اکسترود به عنوان درب سوله و ساختمان های صنعتی استفاده شود و از کاربرد این نوع تیغه برای خانه خودداری کرد.

رنگ اکسترود، ضدخش و وزن هر مترمربع از اکسترود حدود ۶ تا ۸ کیلوگرم است. ضمناً این نوع تیغه آلومینیومی در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند.تیغه های دو جداره اکسترود به جهت استقامت بالا ، تمیز بودن و عدم روغن کاری کاربرد بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.

یغه آلومینیومی پانچ دار

تیغه آلومینیومی پانچ دار نتیجه پانچ کردن تیغه های آلومینیومی تک جداره است. سایجاد سوراخ روی تیغه منجر به هدایت نور به داخل ساختمان می شود اما از آنجایی که تیغه های آلومینیومی پانچ دار تک جداره هستند؛ مقاومت پایینی دارند بنابراین بهتر است که این نوع تیغه ها را به صورت ترکیبی با اکسترودها مورد استفاده قرار داد تا هم نور وارد ساختمان شود و هم کرکره از مقاومت لازم برخوردار باشد.

سوراخ های روی تیغه همانطور که نور را از خود عبور می دهند منجر به عبور گرد و خاک یا صدا نیز می شوند بنابراین بهتر است که این سوراخ ها را با استفاده از تلق شفاف پوشاند.

یغه آلومینیومی فوم دار

برای ساخت تیغه آلومینیومی فوم دار، داخل پروفیل آلومینیوم را با خمیر پلی اورتان پر می کنند و تیغه را درون کوره می گذارند تا در نهایت به صورت فومی شکل دیده شود. خمیری که درون پروفیل کرکره آلومینیومی تزریق می شود ؛ ضد حریق و ضد صدا است ؛ بنابراین در فضاهایی که خاصیت ضد حریق بودن یا ضد صدا بودن اهمیت دارد بهتر است که از تیغه آلومینیومی فوم دار استفاده کنید.

ضمناً این نوع تیغه ها بسیار سبک بوده و به داخل دید ندارند. برای درب پارکینگ منازل مسکونی و به عنوان کرکره برقی پنجره نیز مناسب هستند. رنگ تیغه آلومینیومی فوم دار هم مانند رنگ اکسترود ضد خش است. تیغه های فوم دار در رنگ های متفاوتی تولید می شوند؛ به گونه ای که با هر سلیقه و ساختمانی هماهنگ خواهند شد.

پروفیل آلومینیوم فوم دار به روش رول فرمینگ و توسط دستگاه رول فرم تولید می شود. مقاومت این پروفیل آلومینیوم بسیار بالا بوده و وزن آن در واحد متر مربع برابر ۶٫۲ کیلوگرم می باشد که این از برجسته ترین امتیازات پروفیل فومدار نسبت به تیعه آلومینیومی بدون فوم خواهد بود. این نوع پروفیل آلومینیوم فوم دار ضد خش بوده و مقاومت بالایی دارد.

تیغه آلومینیومی بدون فوم

 در تیغه های آلومینیومی بدون فوم در مقطع داخلی تیغه ها فقط پلهای تیغه قرار دارند. که اکثر تیغه های آلومینیومی موجود در بازار ایران از نوع بدون فوم هستند.

انواع تیغه پلی کربنات

این تیغه ها ضد ضربه، ضد گلوله، ضد حریق و بسیار شکیل و زیبا بوده و در رنگهای گوناگون از جمله شیشه ای، دودی، مسی، آبی و … ساخته می شوند. از تیغه های پلی کربنات در کرکره برقی های شیشه ای استفاده می شود که طلق مانند بوده و در طرح های متنوع در بازار وجود دارد.

جنس این نوع از تیغه ها پلی کربنات می باشد و جهت استحکام بیشتر این تیغه ها در میان فواصل آن ها از لوله های فولادی یا آلومینیوم استفاده می شود که امنیت را دو چندان می کند. به علت خاصیت ضد شعله ور شدن پلی کربنات، در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و از سرایت آتش جلوگیری می کند. تیغه های پلی کربنات خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش را نیز دارا می باشند.

تیغه پلی کربنات هم از لحاظ این موارد دسته بندی می‌شوند:

  • از لحاظ ضخامت ( 1 تا 5 میلیمتر)
  • نحوه اتصال با لوله استیل یا آلومینیوم

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه کرکره پلی کربنات شوید.

تیغه رول گیتر

این تیغه ها علاوه بر زیبایی جهت حفظ امنیت ورودی و خروجی محل و جلوگیری از سرقت مورد استفاده قرار می گیرد. این تیغه ها از مفتول های فولادی آبکاری شده و با روکش آلومینیومی بوده که امکان برش درب را از بین برده و بدین ترتیب سطح مقاومت درب را بالا می برد.

با وجود قرقره هایی در انتهای تیغه ها که داخل ریل های فولادی قفل می شود با ضربه های شدید نیز از ریل خارج نمی شوند ، اما داشتن وزن بالا و به ناچار استفاده از موتور های قوی از معایب این نوع از تیغه ها محسوب می شود.

انواع تیغه هایی که می توان در کرکره رول گیتر استفاده شود ، تیغه های آلومینیومی دوجداره فوم دار و بدون فوم ، تیغه های آلومینیومی تک جداره پانچ دار و ساده ، تیغه های گالوانیزه تک جداره ساده و پانچ دار و مشبک ، تیغه های پلی کربنات و ضدسرقت را می توان نام برد.

تیغه رول گیتر از مفتول های فولادی با روکش آلومینیوم ساخته می شود. تیغه رول گیتر ضد برش است و تحت ضربات شدید نیز از هم گسسته نمی شود؛ به همین دلیل به تیغه رول گیتر، تیغه امنیتی هم گفته می شود. از این نوع تیغه به عنوان درب طلا فروشی و ساختمان های تجاری در درب های کرکره برقی رول گیتر استفاده می شود.

کرکره ضدسرقت رول گیتر نسبت به کرکره برقی های دیگر از امنیت بسیاری برخوردار بوده و برای کسانی که نمی خواهند کرکره های قدیمی خود را تعویض کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تیغه کرکره برقی فولادی

 تیغه های فولادی کرکره برقی به صورت تک جداره با ضخامت بالا تولید می شوند لذا استحکام و مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه دارند و در مکان هایی که نیاز به امنیت بالا است به عنوان درب ضد سرقت می توان از این نوع تیغه استفاده کرد. تیغه های فولادی نیز دارای تنوع رنگ بالا می باشند.

تیغه آلومینیوم، فولادی یا پلی کربنات؟

هر کدام از این تیغه ها مزایا و معایبی دارند که ما در جایی دیگر به آنها می پردازیم. اما به دلیل سهم اعظم تیغه های آلومینیومی ما ابتدا به آن می پردازیم تا تفاوت یک تیغه خوب را با تیغه های بی کیفیت دریابید.

تیغه های فولادی یا گالوانیزه

این نوع تیغه ها به دلیل وزن بالا و ارزش پایین ذاتی آلیاژ به کار رفته در آن کمتر استفاده می شوند. اما به صورت کلی به مانند تیغه های آلومینیومی کیفیت کم نوسان تری دارند و اگر بشود از این تیغه ها استفاده کرد، می توان به لحاظ امنیتی به آنها اعتماد کرد.

مشکل اساسی در تیغه های فولادی ترکیب فلزات به کار رفته در آن است که در بسیاری از مواقع دقیق انجام نمی شود و موجبات زنگ زدگی زود هنگام را فراهم می آورد.

ویژگی های تیغه کرکره اتوماتیک خوب

بهترین برند کرکره برقی را اگر می خواهید انتخاب نمایید باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • وزن هر متر مربع تیغه کرکره
  • تعداد پل تیغه کرکره
  • استقامت مناسب تیغه ها
  • مواد اولیه بکار رفته در ساخت تیغه کرکره
  • رنگ تیغه کرکره اتوماتیک

 اگر تیغه کرکره برقی گوشت کافی نداشته باشند در هنگام اکسترود کردن ( به یکدیگر متصل کردن) خوب جا نرفته و پس از مدتی کرکره، کش می آید و تنها با یک ضربه به وسط کرکره، تیغه کرکره برقی از هم جدا می شوند.

وجود پل باعث می شود که اولاً صدا داخل تیغه کرکره برقی نیافتد و همچنین قدرت تیغه کرکره برقی در برابر ضربات ، بیشتر شود. تیغه در مدل های بدون پل، تک پل و دو پل موجودند.

 مسلماً اگر می خواهید کارتان کامل تر بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد از تیغه دو جداره استفاده کنید در غیر این صورت می توانید از تیغه کرکره برقیی تک جداره استفاده کنید.

حتی اگر شما از تیغه کرکره برقی پل دار هم استفاده کنید، باز هم در هنگام باز و بسته شدن کرکره سر و صدای ضعیفی ایجاد خواهد کرد، برای رفع آن صداها می توانید از تیغه کرکره برقیی فوم دار استفاده کنید.

بهترین تیغه کرکره برقی چه مشخصاتی دارد

بهترین تیغه کرکره برقی با توجه به جنس تیغه که آلومینیوم ، گالوانیز یا پلی کربنات باشد بسیار متفاوت هستند. اما همه آنها باید دارای یک سری مشخصات و ویژگی‌های یکسان زیر باشند.

  • قابلیت شستشو داشته باشند.
  • ضد آتش سوزی یا ضد حریق مقاومت بالایی داشته باشد تا سرقت به حداقل برسد.
  • در مقابل آب هوای شرجی ، خشک و دیگر آب و هوا مقاوم و زد زنگ باشد.
  • داشتن مرغوبیت بالا

در ادامه به بررسی مشخصات فنی آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات پرداخته می‌شود، و اینکه کدام تیغه کرکره برقی بهتر است ، می‌پردازیم.

وزن هر متر مربع تیغه کرکره

اولین موردی که یک تیغه کرکره برقی عالی را به نسبت تیغه های بی کیفیت متمایز می کند وزن آن است. هر چقدر مواد اولیه به کار رفته در تیغه بیشتر باشد به نحوی که وزن آن را بالای 5 کیلوگرم در هر متر مربع برساند، نشان از کیفیت بهتر تیغه دارد.

تعداد پل تیغه کرکره

با بالا رفتن قیمت آلومینیوم و کم کردن وزن تیغه ها به جهت کاستن از قیمت تمام شده، مقاومت تیغه های معمولی و تک پل بسیار پایین آمد به گونه ای که بسیاری برای بالا بردن استحکام تعداد پایه ها و پل درون تیغه ها را افزایش دادند.

بالا بردن پل تیغه کرکره در مقاومت آن تاثیر خوبی گذاشت و از این رو می توان به تیغه های سبک و تعداد پل بیش از 2 تا اعتماد کافی داشت. با این حال باید توجه شود که از تیغه های خیلی سبک نباید استفاده کرد. چرا که تعداد پل بالا در عصایی (محل به هم متصل شدن تیغه کرکره) کمکی نخواهد کرد.

استقامت مناسب تیغه ها

در مراحل تولید پس از اینکه مواد اولیه به شکل تیغه در آمد، آن را درون کوره ایجینگ قرار می دهند تا آن تیغه ها به استقامت مطلوب برسد. هر چقدر فرایند ایجینگ دقیق تر و با دستگاههای پیشرفته تر انجام پذیرد، استقامت تیغه ها بهتر می شود حتی اگر وزن تیغه ها به حد مطلوب نباشد باز هم در این فرایند می توان استقامت تیغه ها را بسیار بالا برد.

مواد اولیه بکار رفته در ساخت تیغه کرکره

قاعدتا بهترین تیغه کرکره برقی نمی تواند از مواد ناخالص و حتی ضایعاتی آلومینیوم ساخته شده باشد. پس باید از فروشنده این تعهد را گرفت که کرکره برقی او از مواد خوب و شمش آلومینیوم ساخته شده و از بکار بردن ضایعات و مواد درجه دوم آلومینیوم پرهیز شده است.

مواد ضایعاتی هر چقدر هم سنگین باشد به علت عدم خلوص، مقاومت چندانی ندارند و در نتیجه احتمال زنگ زدن یا از بین رفتن خیلی سریع تیغه ها وجود دارد.

رنگ تیغه کرکره اتوماتیک

اصولا رنگ کرکره برقی که به صورت پودری است و کوره های مخصوص عمل رنگ آمیزی به صورت الکترو استاتیک انجام می پذیرد. این مورد نیز می تواند در کیفیت تیغه کرکره برقی تاثیر بگذارد. هر چقدر مواد اولیه رنگ، زمان پختن رنگ و دمای کوره بهتر و دقیق تر باشد، می توان انتظار تیغه بهتری را داشت. رنگ تیغه کرکره برقی الکترواستاتیک به راحتی خش بر نمی دارد و استقامت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف دارد.

معایب انواع درب کرکرهای برقی

قطعا هر وسیلهای از جمله انواع درب کرکرهای که با سیستم برقی کار میکنند در کنار مزایای گسترده معایبی نیز خواهد داشت که اطلاع از آنها شاید کمی تا حد زیادی بر روی تصمیم گیری ما در مورد میزان استفاده و یا حتی عدم استفاده از آنها تأثیر بگذارند. در این قسمت قصد داریم به معرفی معایب درب کرکرهای برقی بپردازیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

  • هزینه
  • مشکلات خرابی
  • نبود برق
  • تمیزکاری

قطعا به خاطر پیچیدگیهای طراحی، ساخت و نصب انواع درب کرکرهای، هزینهی نهایی نسبت به سایر انواع دربها بیشتر خواهد بود اما از لحاظ ایمنی و سایر مزایایی که در ادامه عنوان خواهیم کرد ارزش آن را دارد.

وقتی درب کرکرهای خراب شود شما به عنوان یک فرد عادی نمیتوانید آن را رفع رجوع کنید و حتما باید نصاب ماهر آن حضور پیدا کند که در این صورت اگر خرابی و اشکال در قسمت پارکینگ باشد قطعا مشکل رفت و آمد پیدا خواهید کرد.

به دلیل اینکه انواع درب کرکرهی اتوماتیک با برق کار میکنند پس اگر به هر دلیلی برق قطع شود، از کار خواهند افتاد و این مشکل ساز خواهد بود بجز اینکه از موتور برق استفاده کنید و یا اینکه نوع دارای پنلهای خورشیدی را نصب کنید که البته این انواع درب کرکرهای نیز محدودیت و عیب خاص خود را دارد مثلا باید در محیطی نصب شود که انرژی و تابش خورشید زیاد است و اینکه در شب هم از کار خواهند افتاد بجز اینکه باتری ذخیرهی انرژی در طول روز داشته باشند که قطعا هزینه ی آن را چندین برابر خواهد کرد.

تمیز کردن انواع درب کرکرهای سختتر و زمانبرتر از سایر انواع دربهاست چون هم قسمتهایی مانند فنر و پیچها و قسمت موتور نیاز به تمیزکاری و روغن کاری دارند و هم اینکه باید بررسیهای دورهای انجام شود. انواع فریم چوبی یا فلزی نیز بعد از مدتی فرسوده شده و نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری اضافه تری دارند.

بهترین برند کرکره برقی

لیست زیر شامل بهترین برند های کرکره برقی در ایران است.

  • آکرول
  • آلما
  • لومیکو
  • وینکس
  • روکسی
  • آلتک
  • آلووین
  • وینکس
  • پیشتاز
  • آلووین
  • آلتک
  • پالارکو
  • آنادر
  • آکزر
  • کروکی
  • رولکس

اما از بین مارک های بالا بهترین برند مربوط به تیغه آکرول، آلتک، آلووین و پلارکو هستند.

ارزانترین برند تیغه کرکره برقی مارک آلما و پیشتاز است.

گرانترین برند هم آکرول و آلووین تعلق دارد.

مشخصات فنی تیغه کرکره برقی هر کدام از برند های بالا از لحاظ ظاهر (تعداد جداره، پل، عرض و غیره ) یکسان است. اما از لحاظ جنس (بیلت استاندارد یا فابریک ، بیلت سرشاخه یا DC ، بیلت ضایعات) و شرکت سازنده ( هم ایرانی و هم خارجی ) متفاوت هستند.

آیا واقعا برند کرکره برقی نشان دهنده کیفیت آن است؟

فلواقع بله، اما مشکل اینجاست که در بازار کرکره برقی نمی توان جنس اصل از متفرقه را از برچسب یا لیبل روی آن تشخیص داد، چرا که کارگاههایی در همان بازار آهن وجود دارند که به سفارش مشتریانشان لیبل تولید میکنند تا بر روی تیغه ها چسبیده شوند و بسیاری از فروشندگان از لیبل  برندهای اسم و رسم دار برای اجناس معمولی و ضعیف استفاده می کنند.

پس هر خریدار می بایست جنس شناس هم باشد تا بر اساس آن بتواند تیغه های خوب را از مدل های ضعیف تشخیص دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله قیمت هر متر مربع کرکره برقی را مطالعه کنید.

انواع سایز بهترین تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی در سایزهای ذیل قابل ارائه می باشد :‌

  • تیغه ۶ سانت
  • تیغه ۸ سانت
  • تیغه ۱۰ سانت
  • تیغه ۱۲ سانت

تیغه آنادر کرکره برقی

با توجه به اینکه تیغه های کرکره برقی و برندهای آن بسیار محدود می باشد انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی نیز کار سختی نیست معمولاً دو طبقه آنادر و آکرول کرکره برقی جزول بهترین برند تیغه کرکره برقی هستند.

کرکره برقی دارای انواع مختلفی مانند تیغه آلومینیوم و تیغه آلومینیوم فوم دار و همچنین پلی کربنات می باشد که برای استفاده به عنوان تیغه کرکره برقی مغازه و فروشگاه ها و همچنین کرکره پنجره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه آنادر کرکره برقی به عنوان یکی از بهترین برند های تیغه کرکره برقی هیچگونه تداخلی با موتور و ریل های کرکره برقی ایجاد نمی کند که در مقایسه با مشکلاتی که از جانب دیگر برند های تیغه برای کرکره ایجاد می شود هیچ درصدی را کسب نمی نماید.

تیغه آکرول کرکره برقی

یکی از قدیمی ترین و بهترین تیغه ها موجود در بازار می باشد که جنس آن تیغه آلومینیوم دوجداره قوس دار ۸۰ با رنگ الکترواستاتیک است که در دو نوع تک پل و دوپل چهار پل و تیغه اکرول ده سانت در بازار عرضه می شود. نوع تک پل آن وزن بیشتری دارد.

کیفیت بالا و ضخامت و سختی زیاد آن باعث شده که بعد از نصب صحیحی و استاندارد هیچ گونه سروصدایی هنگام باز و بسته شدن کرکره احساس نشود. قیمت تیغه کرکره برقی اکرول با توجه به مساحت دهنه ، نوع موتور و سایر متعلقات متفاوت است.

تیغه اکرول کرکره برقی همانطور که گفته شد یکی از بهترین تیغه های کرکره برقی و برند آن می باشد کهدر بیشتر پروژه‌های کرکره برقی که خود ایران کره و دیگر همکاران انجام می‌دهند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیغه آکرول کرکره برقی همچنین یکی از بهترین کرکره برقی برای آن می باشد که با توجه به امنیت و مقاومت خود هیچگونه تداخلی با ریل ها و همچنین ایجاد مشکل برای موتور کرکره برقی در خصوص بالا راندن آن ندارد.

در خصوص تیغه آکرول کرکره برقی این نکته صدق می‌کند که برای استفاده در ابعاد بزرگ استفاده شود.

فروشگاه همتا توزیع کننده انواع کرکره برقی ضد سرقت و ضد گلوگله و انواع کرکره اکرول نیز است.

تیغه کرکره برقی لومیکو

وزن‌ تیغه‌های آلومینیومی معمولا از ۳ کیلوگرم در متر مربع به بالا و تا حدود ۱۱ کیلوگرم می باشد، که وزن تیغه‌ها در قیمت آن بسیار تاثیر دارد.

بهترین تیغه درب کرکره برقی

برای خرید بهترین تیغه درب کرکره برقی همین حالا با ما تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

 به طور کلی با توجه به کاربرد شما از کرکره برقی میتوان بهرتین نوع تیغه را معرفی کرد. تیغه آکرول از جمله تیغه هایی است که ما به عنوان بهترین ها به مشتریان معرفی میکنیم. برای اطلاعات بیشتر باید نوع کاربرد شما تعیین شود تا بهترین تیغه کرکره برقی به شما معرفی شود.

بهترین مارک درب کرکره ای

 برند های مختلفی برای درب کرکره ای وجود دارد. با توجه به مکانی که از کرکره برقی استفاده میکنید و کاربردتان میتوان از برند های مختلفی استفاده کرد. بدون اغراق باید گفت کرکره برقی های ایران کرکره از نظر مشتریان و بازرسان استاندارد کیفیت به عنوان بهترین درب کرکره ای شناخته شده است.

بهترین برند تیغه کرکره برقی

 بهترین برند تیغه کرکره برقی در ایران آنادر و آکرول میباشد. برای خرید بهترین برند تیغه کرکره برقی با قیمتی مناسب و بهره مندی ز گارانتی با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، و خرید بهترین تیغه کرکره برقی ، حتما با ما تماس بگیرید.

بهترین نوع کرکره برقی

بهترین نوع کرکره برقی باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • تیغه ها از نوع آلومینیوم فابریک 6063 باشد.
  • تیغه ها از نوع 2 پل با حداقل وزن 6 کیلوگیرم در هر متر مربع باشد.
  • از قوطی های آهن رنگ شده فابریک استفاده شده باشد.
  • ترجیها از ریل آهنی و یا ریل آلومینیوم سخت شده استفاده شده باشد.
  • در داخل ریل ها حتما از درزگیرهای مخصوص استفاده شده باشد.
  • ترجیهاً از موتور ساید به دلیل قدرت بالا و سهولت در خدمات استفاده شود.
  • موتور ساید در داخل کاور مخصوص نصب شود.
  • از جا قفلی های با قابلیت ماکروسوییج استفاده شود.
  • تیغه انتهایی کرکره 10 سانت، صاف و دارای نوار باشد.

بهترین پروفیل تیغه کرکره برقی

همواره مشتریان با این مساله که چطور بهترین پروفیل تیغه کرکره برقی را تشخیص دهیم مواجهند . در این قسمت چند پارامتر را به شما معرفی می نماییم که بهتر است قبل از خرید کرکره برقی ، مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین مارک کرکره برقی  و تیغه درب کرکره اتوماتیک را شناسایی و خرید نمایید.

ابتدا کاربری مدنظر را مشخص نمایید به عنوان مثال برای کاربری طلافروشی بهتر است از تیغه های رول گیتر که به نوعی مقاوم در برابر ضربه و برش هستند استفاده گردد.

– بهتر است برند تیغه کرکره برقی را مدنظر قرار دهید برخی برندهای مطرح که از قیمت بالایی برخوردارند مسلما از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشند چون هیچ وقت یک برند معتبر با استفاده از مواد نامرغوب ، اعتبار خود را خدشه دار نخواهد کرد.

حتما جهت انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی ، بهتر است وزن پروفیل را بررسی نمایید . بهتر است تیغه ها از وزن بالایی برخوردار باشند تا مقاومت مناسبتری برخوردار باشند.

ز سایز تیغه متناسب با ابعاد دهانه استفاده نمایید. بهترین تیغه کرکره برقی تیغه ای است که در ابعاد دهانه مناسب قرار بگیرد. به عنوان مثال استفاده از تیغه ۶ سانت برای یک دهانه با عرض ۴ متر توصیه نمی شود و بهتر است از تیغه ۸ سانت استفاده کرد و بالعکس نیز توصیه نمی شود و به نوعی هزینه اضافی محسوب می شود.

بررسی سابقه فروشنده و اعتماد . در بسیاری موارد انتخاب بهترین مارک کرکره برقی کار بسیار دشواری می باشد و در برخی موارد فروشندگان هم قادر به تشخیص بهترین تیغه کرکره برقی نمی باشند. چه بهتر است که در هنگام خرید کرکره برقی از مشاوره یک کارشناس مجرب و متخصص بهره ببرید.

معرفی 10 تولید کننده برتر تیغه کرکره برقی

  • شرکت تایسیز
  • شرکت ایمن گستر
  • مجموعه بابادر
  • آریان در
  • آذین سازه
  • شرکت ایپاکو
  • شرکت پارس کرکره
  • اترک در
  • شرکت آلووین
  • شرکت آتیپکس

شرکت تایسیز

شرکت تایسیز تولیدکننده انواع کرکره برقی فولادی و آلومینیومی که در اراک واقع شده است. این شرکت به تولید انواع پروفیل و متعلقات نصب کرکره برقی مشغول است.

شرکت ایمن گستر

شرکت ایمن گستر عابد که فروشنده انواع کرکره برقی ضدسرقت و آماده ارائه خدمات نصب کرکره برقی است. فروش و نصب انواع کرکره برقی فولادی و آلومینیومی جهت کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه، پنجره و غیره است. این شرکت در تهران مستقر است.

مجموعه بابادر

مجموعه بابادر نیز یکی دیگر از 10 تولیدکننده برتر تیغه کرکره برقی در ایران است که در زمینه تولید، فروش، واردات و صادرات و همچنین ارائه خدماتی از قبیل نصب کرکره برقی، تعمیر و نگهداری آن فعالیت دارد. این مجموعه در تهران مشغول به فعالیت است.

آریان در

آریان در نیز در تهران آماده فروش و ارائه خدمات نصب کرکره برقی است. همچنین قیمت کرکره برقی مغازه، انواع درب و پنجره، کرکره برقی پارکینگ و کیفیت آن برای این مجموعه مهم بوده و در حوزه تعمیرات تخصصی انواع درب های اتوماتیک نیز تبحر دارد.

آذین سازه

شرکت تولید کننده انواع تیغه و بدنه کرکره برقی آذین سازه نیز یکی دیگر از 10 تولیدکننده برتر تیغه کرکره برقی است که در تهران مستقر بوده و آماده ارائه تولید و اجرای انواع کرکره برقی فولادی جهت نصب کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و انواع دیگر است.

شرکت ایپاکو

شرکت ایپاکو واقع در تهران دارای سابقه طولانی در خصوص تولید، خدمات، همچنین وارد کننده و صادر کننده انواع تیغه کرکره برقی، کرکره برقی و لوازم جانبی آن است. شما جهت خرید کرکره برقی می توانید قیمت کرکره برقی را همراه با مشخصات مورد نظر از این مجموعه و سایر شرکت ها استعلام گرفته و نهایتا خرید خود را انجام دهید.

شرکت پارس کرکره

شرکت پارس کرکره یکی دیگر از 10 تولیدکننده برتر تیغه کرکره برقی است که در اراک مشغول به فعالیت است.

اترک در

اترک در، دیگر تولید کننده و ارائه دهنده خدمات در خصوص خرید کرکره برقی و استعلام قیمت کرکره برقی است. همچنین در خصوص نصب کرکره برقی به دلیل داشتن کادری مجرب دارای رزومه بسیار خوبی می باشد.

شرکت آلووین

شرکت آلووین تولید کننده انواع درب های اتوماتیک کرکره ای است که در اراک مشغول به فعالیت بوده و قیمت کرکره برقی و قیمت تیغه های آن و همچنین سایر تجهیزات تولیدی این شرکت بسیار رقابتی می باشد.

شرکت آتیپکس

شرکت آتیپکس نیز در تهران به تولید و پخش تیغه کرکره برقی با کیفیت بسیار بالا مشغول می باشد. به طوری که قیمت کرکره برقی مغازه، کرکره برقی پارکینگ، درب، پنجره و انواع کرکره برقی های دیگر این برند بسیار مناسب است. تولید کننده انواع کرکره برقی فولادی و غیره می باشد. تنوع در رنگ و مدل محصولات این شرکت باعث فروش بیشتر آن گردیده است.

قیمت تیغه کرکره برقی

پارامترهایی که در قیمت بهترین تیغه کرکره برقی تاثیر می گذارند بسیار هستند که برخی از مهمترین عوامل موثر عبارتنداز :

  • وزن
  • رنگ
  • جنس و کیفیت
  • نوع پروفیل

خرید بهترین تیغه کرکره برقی

خرید یک تیغه با کیفیت که دارای برچسب قیمت خوبی هم باشد همیشه برای مشتریان دغدغه همیشگی بوده است. اما فروشگاه همتا توانسته با ملحق کردن کارخانه و فضای فروش اینترنتی با بهترین قیمت به ارائه کالا و فروش اینترنتی کرکره برقی بپردازد که می توانید به صفحه محصولات رجوع نمایید. 02155449212 و 09122552119

نکات قبل از خرید تیغه کرکره برقی

نظر به اینکه مهمترین قسمت ساختمان به لحاظ امنیت درب ورودی آن می باشد لذا تمامی این پروفیل ها یا همان تیغه ها باید از استاندارد بالایی برخوردار باشند. این استانداردها باید در تمامی موارد از جمله شکل ظاهری ، استحکام ، کیفیت رنگ و وزن لحاظ شود.

از مهمترین مواردی که در انتخاب تیغه کرکره برقی باید به آن توجه داشت علاوه بر کیفیت، وزن، مساحت درب ورودی، موتور کرکره برقی و میزان تردد، قیمت رقابتی جنس تولید شده با توجه به وزن و جنس آن بوده که در سرانه ساخت و یا کار یک مجموعه تجاری می تواند اثر گذار باشد.

بدین منظور که مشتریان علاقه مند هستند تیغه کرکره برقیی را خریداری نمایند تا هم کیفیت آن بالا و قابل قبول باشد و هم کمترین هزینه را به مصرف کننده وارد نماید.

منابع:

منبع: بهترین تیغه درب کرکره برقی

منبع: گم شدن ریموت کرکره برقی

منبع: روغن کاری کرکره برقی

منبع:کرکره برقی کرج

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email