بالکن شیشه ای در سنندج

بالکن شیشه ای در سنندج

قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز

اگر به دنبال استعلام قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز هستید، ما بهترین فروشگاه شیشه بالکنی تبریز را به شما معرفی می کنیم.

فروش انواع شیشه بالکنی ریلی، تاشو، میرال و… برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت بالکن شیشه ای همین حالا با بهترین فروشگاه درب اتوماتیک تهران تماس بگیرید.

قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز
قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز

بالکن شیشه ای

امروزه در طراحی ساختمان و نما استفاده از شیشه بسیار مرسوم است. نصب و اجرای بالکن های شیشه ای از پنل های شیشه ای عمودی ساخته شده که زیبایی, ایمینی, نور کافی و… را برای شما تامین می کند.

شرکت همتا با سابقه بیش از ۲۰ سال در زمینه طراحی و اجرای بالکن و نمای شیشه ای با استفاده از هترین یراق آلات و شیشه کیفیت نهایی پروژه شما را تضمین می کند.

توجه داشته باشید که همتا یک شرکت واسط نمی باشد و تمامی یراق آلات مصرفی بصورت مستقیم توسط شرکت وارد کشور شده و یا از تولید کننده داخلی تامین می شود.

از اولین و مهم ترین عوامل تأثیرگذار در بالکن شیشه ای می توان به قیمت بر متراژ دهانه بالکن اشاره نمود که با افزایش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه، کاهش می یابد و اجرای سیستم را برای پروژه های بزرگ به صرفه تر خواهد کرد.

بالکن شیشه ای توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است، از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند، تمامی اجزای بکار گرفته شده جهت حرکت شیشه ها از نوع وارداتی و از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی، با ضمانت و گارانتی می باشند.

تاریخچه شیشه بالکن در تبریز

سیستم شیشه بالکن در سال 1981 برای اولین بار در فنلاند طراحی و اجرا شد. پس از آن در سایر نقاط اروپا فراگیر شده و در سال 2007 وارد کشور عزیزمان ایران شد و در شهر تبریز، برای اولین بار تولید، مونتاژ و اجرا شد. از آن پس تبریز به عنوان پیشرو در تامین، تولید، واردات و ارائه انواع مختلف سیستم های شیشه های ریلی و تاشو در کشور شناخته می شود و همچنان شیشه بالکن در تبریز یکی از مهمترین و مدرن ترین صنایع به شمار می رود که به کلیه نقاط کشور خدمات ، آموزش، سیستم و یراق آلات ارائه می دهد.

سیستمی که در فنلاند و ترکیه در آغاز راه این صنعت اجرا میشد به نوعی بود که فقط از پایین چرخ داشت و کل وزن شیشه ها روی چرخ های بلبرینگ دار پایین سیستم قرار می گرفت. وزن حدود 20-30 کیلوگرمی هرلنگه شیشه تنها توسط 2 بلبرینگ در پایین سیستم حرکت می کرد، همانند اتومبیلی که روی چرخ های خود حرکت می کند.

با توجه به اینکه کل وزن سیستم روی ریل آلومینیومی سبک قرار میگرفت، لذا باعث ایجاد تغییر شکل و خرابی در این پروفیل های ریلی می شد. دقیقا همانند پستی و بلندی هایی که روی آسفالت خیابانها و جاده ها و به سبب تردد زیاد اتومبیل ها ایجاد می شود.

پس از مدتی استفاده از این سیستم، پروفیل های ریلی کاملا دِفرم و خراب می شد و باعث قفل شدن و عدم حرکت شیشه ها می شد.

علیرغم اینکه این سیستم طراحی اولیه ضعیفی داشته و کمبود ها و ایرادات زیادی دارد، اما همچنان به سبب قیمت پایین آن، حتی در حال حاضر هم در بازار عرضه می شود و باتوجه به اینکه ایرادات و مشکلات آن توسط فروشندگان سودجوی مربوطه پنهان می شود، لذا هرچند خیلی کم، ولی مشتریانی دارد.

این سیستم با توجه به اینکه در قسمت بالای خود نواقص و ایرادات زیادی دارد لذا خریداران پس از مدتی، پی به این اشکالات می بردند و عدم امکان استفاده و بهره گیری از آن باعث شروع شکایات و اعتراض های مشتریان به فروشندگان مربوطه می شد.

در این زمان بود که سیستم شیشه بالکن با چرخ حمل کننده در بالا و پایین متولد شد. امروزه نیز در بازار ده ها مدل بالکن شیشه ای ریلی با چر خهای بلبرینگ دار در بالا و پایین آن وجود دارد.

انواع پروفیل های آلومینیومی با ضخامت و وزن های مختلف، درپوش های متنوع، ویژگی های ظاهری و نوع مکانیسم و عملکرد، و اینگونه تفاوت ها در سیستم های مختلف وجود دارد. اما نکته اصلی مکانیسم که در همه سیستم ها مشابه است وجود 4 عدد چرخ جفت بلبرینگ دار که بصورت خوابیده حرکت می کنند می باشد. یعنی هر لنگه شیشه توسط 8 بلبرینگ که بصورت جداگانه حرکت می کنند کار می کند. داخل این چرخ ها، بلبرینگ zz (درپوش دار) می باشد و روی آن نیز با پلی آمید (نوعی پلاستیک سخت، محکم و مقاوم) کاور شده است.

دلایل استفاده از شیشه بالکنی چیست ؟

  • ۱عایق انرژی ، حرارت و صدا و مانع ورود گرد و غبار
  • زیبایی منحصر به فرد و مدرن ، بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف سازه
  • استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی
  • استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا
  • سهولت بسیار در شستشو و نظافت دو طرف شیشه
  • امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی
  • کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری

مزایای بالکن شیشه ای

با استفاده از شیشه بالکن های همتا  می توان در فصول مناسب سال، سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد استفاده کرد. با بسته شدن شیشه های متحرک مانع از ورود پرندگان و گرد و غبار و حشرات موذی به داخل بالکن می شود. همچنین علاوه بر موارد گفته شده، بالکن شیشه ای ظاهری زیبا به ساختمان ها می بخشد و با مات کردن شیشه ها مانع دید می شود. برای خرید بالکن شیشه ای در تبریز می‌توانید با همتا  تماس بگیرید.

  • جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل محیط
  • قابلیت طراحی و نصب شیشه تراس با توجه به سلیقه شخصی
  • ایمنی و مقاومت بالا شیشه به دلیل استفاده از شیشه سکوریت در ساخت آن
  • نظافت و شستشو راحت و آسان با استفاده از مواد شوینده
  • تنوع در رنگ و شکل شیشه تراس
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، اشعه‌های مضر خورشید و نفوذ حشرات موذی به فضای داخلی
  • ایجاد عایق صوتی برای جلوگیری از نفوذ صدا
  • عایق حرارتی، مناسب در فصول سرد و جلوگیری از اتلاف انرژی
شیشه بالکنی ریلی
شیشه بالکنی ریلی

شیشه بالکنی ریلی

یکی از انواع بالکن شیشه ای، بالکن ریلی می‌باشد، که دارای استفاده زیادی می‌باشد. برای ساخت این نوع بالکن ابتدا از دو ریل آلومینیومی در پایین و بالا بالکن استفاده می‌شود. به عبارت دیگر یک ریل در بالا و یک ریل در پایین پنل‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرد، سپس در قسمت انتهایی پنل‌های شیشه‌ای از چرخ دنده‌هایی استفاده می‌کنند که وظیفه‌ی این چرخ‌ها نیز حرکت دادن بالکن شیشه ای به داخل ریل می‌باشد.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت شیشه تاشو همین حالا با بهترین فروشگاه شیشه بالکنی تهران تماس بگیرید. با توجه به نوسانات قیمت ارز و مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

انواع شیشه های ریلی

شیشه بالکن و بطور کلی شیشه های ریلی، انواع متفاوتی دارد و هر یک از انواع آن هم مزیت های بسیار زیادی دارند. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین فضای مورد نظر خود یکی از انواع مختلف آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب کنید. شیشه های ریلی در مدل بالکن منحصر نیست بلکه انواع ریلی عبارتند از:

  • شیشه بالکن تاشو
  • شیشه کشویی یا سیستم اسلایدینگ
  • ·          شیشه ویترین

اما چنانچه بخواهید سقف خود را نیز پوشش دهید میتوانید از محصول سقف ریموتی و متحرک برقی بهره مند شوید.

شیشه بالکن ریلی برای چه مواردی استفاده میشود؟

بالکن شیشه ای یا متحرک یا آکاردئونی، ویژگی های بسیار زیبا و منحصر به فردی را به ساختمان شما اضافه میکند. یک سیستم ریلی که اگر از بهترین جنس ساخته شود و توسط متخصصین حرفه ای نصب شود، میتواند بسیار کارآمد و زیبا باشد. کاربردهای این محصول لزوماً منحصر به طراحی بالکن شیشه ای تاشو یا تراس شیشه ای سکوریت نیست. در ادامه کاربری متنوع شیشه سکوریت ریلی بالکنی معرفی شده است.

  • طراحی بالکن شیشه ای ریلی در تراس منازل به صورت شفاف و مات
  • ساخت و نصب شیشه های بالکن تاشو مدرن برای مراکز تجاری ۳) طراحی تراس شیشه ای ریلی لاکچری برای رستوران و کافی شاپ ۴) دیزاین حرفه ای ویترین شیشه ای ریلی برای فروشگاه ها و مراکز خرید ۵) ورودی فروشگاه ها، مراکز تجاری و نمایشگاه های اتومبیل ۶) دیزاین مدرن و ویژه برای سالن های کنفرانس ۷) پارتیشن بندی استخرها و سالن های مجموعه های ورزشی ۸) طراحی و اجرای نمایشگاه با پارتیشن شیشه ای برای مراکز فرهنگی و هنری ۹) ساخت و دیزاین دیوارهای دکوراتیو متحرک ۱۰) طراحی فوق حرفه ای آلاچیق رستوران ها و کافی شاپ ها ۱۱) دیزاین لاکچری برای سالن های آرایشگاه به ویژه اتاق عروس

قیمت شیشه بالکن به چه عواملی بستگی دارد؟

شیشه بالکن ها با توجه به نوعشان و همچنین یراق آلات و مواد و … که در آن ها به کار برده می شود و با توجه به تولید داخلی یا وارداتی بودن محصولات آن و کیفیت محصولات قیمت های مختلفی دارند. علاوه بر موارد گفته شده عوامل دیگری نیز بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر می گذارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

  • اندازه و متراژ و ابعاد محل مورد نظر
  • مدل شیشه به دو صورت کشویی و لولایی می باشد و همچنین فریم دار بودن یا فریم لس بودن آن ها
  • رنگ و میزان ضخامت و کیفیت محصولات و یراق آلات به کار برده در آن
  • جنس شیشه اعم از سکوریت، معمولی یا لمینت
  • حمل و نقل و نصب و اجرای آن

تاثیر یراق آلات بر هزینه تمام شده شیشه بالکنی

از عوامل موثر دیگر در قیمت بالکن های شیشه ای، پروفیل نصب شده در آن ها می باشد.به طور کلی تمامی یراق آلات از قبیل دستگیره ، فریم ، لولا و …  که در تولید و نصب و اجرای شیشه بالکن ها به کار برده می شوند با توجه به کیفیت و جنسشان دارای قیمت های متفاوتی می باشند. توجه به یراق آلات شیشه بالکن ها در هنگام خرید و تهیه ی شیشه بالکن اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا دوام و کیفیت و ماندگاری شیشه بالکن ارتباط مستقیمی به کیفیت یراق آلات به کار برده شده در آن ها دارد. استفاده از یراق آلات نامرغوب و بی کیفیت موجب می شود تا بعد از کمی استفاده هزینه هایی جهت  تعمیر و یا تعویض به وجود آید و در نتیجه هزینه ها افزایش پیدا کنند.فریم لس یا فریم دار بودن شیشه بالکن در قیمت تاثیر می گذارد .

می توان گفت قیمت بالکن شیشه ای ثابت نسبت به شیشه بالکن تاشو پایین تر می باشد اما با توجه به ثابت بودن و نداشتن خاصیت جمع شوندگی کمتر از شیشه بالکن تاشو توصیه می شود.قیمت تاشو نسبت به سایر شیشه بالکن ها بالاتر می باشد اما به دلایل زیادی بییشترین کاربرد را دارند. قیمت شیشه بالکن تاشو در مقابل مزیت هایی همچون قابلیت استفاده از بالکن در چهار فصل سال ، امکان باز و جمع کردن آن در هر زمان ، ایجاد عایق حرارتی در زمان های مختلف و کاهش مصرف و هدر رفت انرژی ، ایجاد محیطی امن و دنج و راحت و ایمن و … بسیار ناچیز می باشد .

یراق آلات بالکن شیشه ای تاشو جمع شو (ریلی )

 یراق آلات از قسمت های مهم بالکن شیشه ای می باشد که وظیفه نگهداری و حرکت بالکن های متحرک را دارند. به دلیل اینکه این یراق آلات در معرض باران و نور خورشید قرار میگیرند باید مقاومت بالایی داشته باشند که در مقابل نور خورشید سیاه نشود و در مقابل باران زنگ نزد. تمامی یراق آلات درسان از جنس مرغوب می باشد که مقاوم در برابر هریک از موارد گفته شده در بالا می باشد.

  • لاما
  • هدایتگر شیشه
  • قفل بالا و پایین شیشه بالکن
  • پیچ و اتصالات شیشه بالکن
  • قرقره
  • چرخ شیشه بالکن
  • درپوش

قیمت بالکن شیشه ای

تراس یا بالکن در ساختمان های مختلف دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند. برخی ساختمان ها تراس هایی با ابعاد و اندازه های بزرگ دارند مانند پنت هاوس  و در برخی دیگر مانند آپارتمان های معمولی محیط کمی برای بالکن اختصاص داده می شود،در نتیجه قیمت برای آن ها با توجه به ابعادشان متفاوت می باشد. قیمت شیشه بالکن برای متراژهای زیاد در هر متر مربع پایین تر از متراژهای کم محاسبه می شود و این امر موجب می شود تا بالکن های بزرگ را هزینه هایی پایین‌تر مجهز به شیشه بالکن کرد. وجود بالکن شیشه ای در بالکن موجب افزایش نرخ ساختمان می شود.

قیمت ها با توجه به کارایی که دارند بسیار به صرفه می باشند.علاوه بر ابعاد و اندازه بالکن به عوامل دیگری همچون نوع شیشه ی به کار رفته در شیشه بالکن،ریلی،تاشو بودن آن و … نیز بستگی دارد.نوع  شیشه ی به کار برده شده در شیشه بالکن ها با توجه به سکوریت یا سند بلاست یا لمینت و … بودن در قیمت آن تاثیر می گذارد.

شیشه سکوریت به علت قرار گرفتن در کوره از جمله ی شیشه های نشکن و بی خطر می باشند و در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارند و شیشه های لمینت نیز به علت سه لایه بودن و نشکن بودن و مقاوم در برابر خرد شدن قیمت بالاتری نسبت به شیشه های سکوریت دارند. قیمت شیشه های سکوریت یا لمینت سند بلاست شده به دلیل ایجاد طرح بر روی آن ها و انجام کار اضافی گرانتر می باشند. به طور کلی شیشه هایی که عملیات زیادی برای دوام و مقاومت و زیبایی آن ها انجام شده باشد قیمت بالاتری خواهند داشت.

قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو
قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو

قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو

در این مطلب در مورد قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو به تفکیک توضیحاتی خدمتتان ارایه می شود. زیرا کسب و کارها با توجه به بودجه و هزینه های خود از طراحان دکوراسیون داخلی و معماران محوطه کمک می گیرند تا علاوه بر هر چه زیباتر کردن فضای خود را بتوانند گسترش دهند. یکی از موارد شیشه بالکن ریلی تاشو است، که با توجه به فاکتورهای متفاوت، قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو نسبت دیگر سایبان ها متفاوت خواهد بود.

کیفیت یراق آلات در نحوه کارکرد صحیح سیستم بسیار حائز اهمیت است. دوام و افزایش مدت زمان استفاده از این محصول و ضمانت آن تنها با اطمینان از کیفیت یراق آلات ممکن است. پس با توجه به این موضوع کیفیت و سیستم یراق آلات بر قیمت شیشه بالکن موثر است. کلیه سیستم‌های شیشه بالکن شرکت پنجره شهر از مرغوب‌ترین یراق آلات درجه ۱ ساخته می‌شود. یکی دیگر از عامل‌های موثر بر قیمت بالکن شیشه ای ریلی متراژ فضای بالکن و تراس است که شیشه ریلی جمع شو در آن نصب می‌شود.

خرید بالکن شیشه ای در تبریز

بالکن شیشه‌ ای به بالکن‌هایی که برای پوشاندن آن از شیشه استفاده می‌گردد، گفته می‌شود. در نصب شیشه بالکنی به دلیل مجاورت شیشه با هوای بیرون و داخل ساختمان باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد، تا در صورت ایجاد تغییرات آب و هوایی و یا اصابت شی از خارج به شیشه آسیبی به آن وارد نگردد. به همین دلیل از شیشه بالکنی تاشو از نوع شیشه سکوریت مقاوم رامادُر استفاده می‌شود.

نکات مهم در تهیه ی شیشه بالکن

درست است که توجه به قیمت محصول برای تهیه هر چیزی مهم می باشد،اما در تهیه شیشه بالکن توجه به ارزان بودن آن اشتباه می باشد،زیرا که اولین اصل در تهیه شیشه بالکن ها توجه به کیفیت محصول ، نوع شیشه و یراق آلات به کار برده شده در آن می باشد. بنابراین در تهیه شیشه بالکن اگر تعرفه بسیار پایین از طرف فروشنده داده شد باید بیشتر تامل کرد زیرا شیشه بالکن ها دارای بازه های قیمتی ای می باشند که با توجه به یراق آلات و شیشه های به کار برده شده در آن ها محاسبه می شوند و پایین بودن قیمت از این بازه ها در واقع امکان استفاده از ابزار آلات بی کیفیت و شیشه های نامناسب در شیشه بالکن را در پی دارد.

در تهیه شیشه بالکن،ایمنی حرف اول را می زند و برای پایین‌تر آمدن قیمت شیشه بالکن به جای اعتماد به فروشندگان جعلی و یا استفاده از یراق آلات ارزان و بی کیفیت در شیشه بالکن می توان شیوه ی طراحی یا نحوه ی پرداخت هزینه  و … را تغییر داد. تمامی قسمت هایی که در ساخت شیشه بالکن ها به کار برده می شوند از کوچک تا بزرگ در ایمنی و کیفیت و دوام شیشه بالکن تاثیر می گذارند،بنابراین برای تهیه شیشه بالکن با کیفیت و با قیمت مناسب، لازم است که شیشه بالکن از شرکت های معتبر و مطمئن خریداری شود تا قیمت منصفانه را با کاربرد یراق آلات و شیشه های با کیفیت و مناسب ارائه دهند و گارانتی یا خدمات پس از فروش داشته باشند تا تضمینی برای شیشه بالکن باشند.

پروفیل و یراق آلات شیشه ریلی

یراق آلات شیشه سکوریت شامل دستگیره، فریم، قفل، لولا و … میباشد. از تجهیزات به کار رفته در نصب می توان به درزگیر، فریم آلومینیومی، درپوش، هدایتگر مفصل دار، قفل مورد استفاده در شیشه بالکنی، پین لولایی و پیچ و اتصالات شیشه بالکنی اشاره کرد.

هر کدام از این یراق آلات نقش مهمی در کارکرد درب شیشه ای ریلی ایفا می کنند. در صورت استفاده از تجهیزات با کیفیت، طول عمر بالکن شیشه ای تضمین می شود و ایران بالکن نسبت به تهیه اجناس با کیفیت و عالی اهتمام دارد. در واقع با استفاده از یراق آلات با کیفیت، نیاز به تعمیر و تجهیز به حداقل ممکن می رسد. به همین دلیل انتخاب یراق مناسب، یک موضوع مهم در نصب بالکن شیشه ای می باشد.

“چرخ، مهمترین عامل حرکت شیشه ها داخل پروفیل هست که بعضی از شرکتها از چرخ پلاستیکی استفاده میکنند اما ایران بالکن از چرخ آلن خور و با کیفیت  عالی وارداتی از کارخانه کانات ترکیه، استفاده میکند.”

یکی از قطعات مهم در نصب بالکن، شیشه آن می باشد. در واقع بخش اعظمی از کارکرد و زیبایی بالکن های مدرن مربوط به شیشه این محصول می باشد. بنابراین در انتخاب شیشه مناسب و مقاوم باید دقت کافی را به عمل آوریم.

در صورت انتخاب نادرست شیشه و عدم کیفیت و مقاومت آن، تراس کارایی لازم را نخواهد داشت. تمام ویژگی هایی که نصب تراس شیشه ای در ساختمان به وجود می آورد، بستگی به کیفیت شیشه سکوریت آن خواهد داشت. شیشه به کار رفته در آن باید دارای ویژگی هایی از جمله ایمنی، عایق بودن و مقاومت باشد.

سوالات متداول در مورد شیشه بالکنی

برای نصب بالکن شیشه ای تقریبا چقدر زمان مورد نیاز است؟

پروسه آماده سازی سیستم شیشه بالکن در شرکت آراز جام حدود ۱۵ روز بطول می انجامد. اما نصب بالکن شیشه ای در محل پروژه به متراژ و شکل بالکن بستگی دارد. این زمان میتواند از نصف روز تا حداکثر ۲ روز متغیر باشد.

پنل اول ثابت بوده و بصورت درب، باز و بسته میشود.بقیه پنل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب، از مسیر ریل خارج شده و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار میگیرد.

جای چرخ و بلبورینگ ها در مسیر پروفیل برش خورده است و به همین دلیل، شیشه ها به آسانی و بدون اصطلاک در مسیر پروفیل حرکت میکند.  بین شیشه ها نیز، درز گیرهای پلاستیکی قرار دارند که باعث عایق بندی میشوند. 

مقاومت شیشه بالکن تا چه حد است؟

مقاومت بالکن شیشه ای با توجه به نوع یراق آلات و پروفیل به کار رفته در سیستم و علی الخصوص ضخامت و جنس شیشه تهیه شده که معمولا از نوع سکوریت نشکن می باشد میتواند متفاوت باشد. البته هر چه مقاومت سیستم از هر نظر بالا باشد به همان نسبت فاکتور امنیتی سیستم بالاخص در طبقات پایین تر آپارتمانها بالا می رود. بالکن شیشه ای آراز جام نیز در برابر بادها و طوفان های شدید در مناطق باد خیز و برج های بلند مقاومت بالایی داشته و با توجه به کیفیت مواد اولیه مصرف شده از هر لحاظ گارانتی های لازم در این زمینه را ارایه می دهد.

برای نصب کابین دوش تقریبا چقدر زمان مورد نیاز است؟

برای آماده سازی سیستم کابین دوش آراز جام نیز همانند سیستم شیشه بالکن، حدود ۱۵ روز زمان لازم است. اما نصب آن در محل اجرا، بسته به شرایط محیطی و فیزیکی محل، حدود ۲ الی ۵ ساعت طول می کشد.

منابع:

منبع:قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز

منبع: شید رول دیجی کالا

منبع:آموزش رایگان نصب کرکره برقی

منبع:قیمت تیغه کرکره برقی اکرول

منبع:آموزش تعویض تیغه کرکره برقی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email