انواع مدل های گاوصندوق گنج بان

گاوصندوق گنج بان یکی از بهترین گاوصندق های ایرانی بازار است که تولیدات خود را بروز و همگام با پیشرفت تکنولوژی ارائه می کند.

شما می تواند مدل های مختلف گاوصندوق گنج بان را در شکل های خانگی، نسوز، دیجیتال، ضد سرقت، اثرانگشتی و… خریداری کنید.

جهت خرید محصولات شرکت گاوصندوق گنج بان با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی تماس بگیرید، و مشاوره لازم را جهت خرید محصول مورد نظر خود از کارشناسان این مجموعه در یافت نمایید.

قیمت گاوصندوق گنج بان

قیمت گاوصندوق گنج بان می تواند به عواملی همچون جنس محصول، قابلیت ها و فناوری های استفاده شده در محصول مانند میزان استفاده از ورقه های فولاد نسوز برای بالابردن مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی، ویژگی ضد آب بودن و داشتن استاندارد UL برای محصولات گنج بان، ضد سرقت بودن و به کار بردن قفل دیجیتال و یا قفل های اثر انگشتی در محصولات شرکت گنج بان، از جمله ویژگی هایی است که می تواند بر قیمت صندوق های نسوز گنجبان تاثیر گذار باشد.

جهت دریافت مشاوره برای استعلام محصولات ضد سرقت و ایمن شرکت گنج بان از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید، و قیمت محصول مورد نظر خود را از آن ها استعلام نمایید.

قیمت گاوصندوق دست دوم گنج بان

در صورتی که شما تمایل دارید که محصول مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم محصول مورد علاقه خود را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید، در ضمن صندوق های دست دوم و کار کرده شرکت گنج بان هم دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس ا فروش هستند، و از این بابت هیچگونه نگرانی برای شما وجود ندارد.

خرید گاوصندوق گنج بان

خرید محصولات شرکت گنج بان از دو روش امکان پذیر است، اول این که شما می توانید در اقسا نقاط کشور محصولات گنج بان را به صورت خرید آنلاین یا اینترنتی خریداری نمایید، و محصول خریداری شده بین 2 تا 5 روز کاری در هر کجای ایران که هستید به دست شما خواهد رسید.

روش دوم این است که اگر ساکن تهران هستید می توانید با مراجعه به آدرس تهران، خیابان مولوی باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳، و همچنین تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش، پلاک ۹، به صورت حضوری محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید.

نمایندگی گاوصندوق گنج بان در تهران

فروشگاه طباطبایی تنها نمایندگی معتبر و اصلی محصولات شرکت گنج بان در تهران است، که این محصولات را با 18 ماه گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

همچنین شما می توانید قبل از اقدام به خرید مشاوره رایگان را از کارشناسان خبره این نمایندگی دریافت نمایید، تا با کسب اطلاعات کامل و جامع انتخاب درستی را بابت خرید محصول مورد نظر خود داشته باشید.

گاوصندوق گنج بان با گارانتی معتبر

تمامی محصولات فروشگاه گاوصندوق طباطبایی از جمله محصولات شرکت گنج بان دارای 2 سال گارانتی و ضمانت نامه معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش هستند، که این برگه ضمانت نامه در زمان خرید محصول به مشتریان ارائه داده می شود، و مشتریان موظف هستند که این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارند، و درمواقع نیاز از آن استفاده کنند.

آیا برگه گارانتی محصولات شرکت گنج بان برای خرید های اینترنتی هم ارسال می شود ؟

بله، برای خرید های اینترنتی هم، برگه ضمانت نامه محصول همراه با محصول برای مشتریان ارسال خواهد شد.

انواع مدل های گاوصندوق گنج بان

محصولات تولید شده توسط شرکت گنج بان همانند دیگر محصولات دارای انواع مختلفی هستند، که هر کدام قیمت و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند.

که در بخش زیر به برخی از مدل های شرکت گنج بان اشاره می کنیم.

گاوصندوق گنج بان مدل خانگی

صندوق های کوچک و خانگی شرکت گنج بان، همانطور که از نام آن ها مشخص است برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصولات معمولا دارای سایز و ابعاد کوچکی هستند، و وزن آن ها هم متوسط و کم است، به طوری که حمل و جابه جایی آن ها نیاز به کارگر و تکنسین ندارد، و به راحتی امکان پذیر است، پیشنهاد می کنیم که جهت آشنایی بیشتر با این محصولات به صفحه گاوصندوق خانگی مراجعه نمایید.

گاوصندوق گنج بان مدل اثر انگشتی

گاوصندوق اثر انگشتی دارای امنیت بسیار بالا است، به طوری که باز کردن درب این محصولات کار هر کسی نیست، و یک سارق فوق حرفه ای هم باید ساعت ها زمان بگذارد تا بتواند درب و قفل این محصولات را باز کند.

قفل این نوع محصولات شرکت گنج بان فقط با اثر انگشت فرد باز می شود، به همین دلیل است که ضریب امنیت آن را بسیار افزایش داده است.

گاوصندوق گنج بان مدل دیجیتالی

گاوصندوق دیجیتال گنج بان هم قفل آن به صورت دیجیتالی طراحی شده است، که شما می توانید از اعداد و ارقام مختلفی برای تنظیم کردن رمز آن استفاده نمایید.

البته توصیه می شود که به هیچ وجه ارقامی را مثل تاریخ تولید، شماره شناسنامه و کد ملی را به عنوان رمز دیجیتالی خود انتخاب نکنید.

گاوصندوق گنج بان ضد سرقت

برخی از محصولات شرکت گنج بان با خصوصیات ضد سرقت طراحی و تولید شده اند، گاوصندوق ضد سرقت تولید شده توسط شرکت گنج بان، دارای وزن سنگین و در ابعاد بزرگ طراحی شده است، به طوری که حمل و جابه جایی آن کار آسانی نیست.

همچنین قفل این محصولات دارای قابلیت هوشمند و بیومتریک است، و تمامی استاندارد های لازم را دارد، و همچنین بدنه این محصولات ضد ضربه است، و در ساختار آن از ورقه های فولاد نسوز استفاده شده است.

برای مطالعه » جهت آشنایی با پروسه تولید محصولات نسوز و ضد سرقت گنج بان به صفحه ساخت گاوصندوق مراجعه نمایید.

گاوصندوق گنج بان ضد آب

گاوصندوق ضد آب و ضد رطوبت شرکت گنج بان یکی دیگر از محصولات با کیفیت این شرکت است که از نفوذ آب و رطوبت به داخل محصول جلوگیری می کند.

این ویژگی باعث شده که از محصولات ضد آب بیشتر در مراکز و سازمان های اداری که اسناد و مدارک مهمی در آن جا نگهداری می شود استفاده شود.

گاوصندوق گنج بان مخصوص مراکز نظامی

گاوصندوق اسلحه گنج بان یکی دیگر از محصولاتی است که مختص پادگان ها و مر اکز نظامی طراحی و ساخته شده اند، ضمن این که شرکت safekaveh طرف قرار داد با اورگان های نظامی از جمله ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است و شما می توانید گاوصندوق گنج بان مخصوص مراکز نظامی را با قیمت مناسب و به صورت اقساطی از این مجموعه خریداری نمایید.

گاوصندوق گنج بان هتلی

گاوصندوق هتلی تولید شده توسط شرکت گنج بان هم با سایز و ابعاد کوچکی طراحی و ساخته شده است، و همانطور که از نام آن مشخص است برای استفاده در هتل ها از آن ها استفاده می شود.

قیمت این محصولات به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک مناسب و مقرون به صرفه می باشد، و امکان خرید اقساطی این محصولات نیز وجود دارد.

گاوصندوق گنج بان مدل بانکی

گاوصندوق بانکی گنج بان با سایز و ابعاد بزرگ و سنگین، و دارای بدنه فولادی، نسوز و قفل ضد سرقت است.

ضمنا شرکت safekaveh طرف قرارداد با بانک ملت، بانک ملی، بانک صادرات، بانک سپه، بانک تجارت، بانک قوامین، بانک کشاورزی، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک آینده و دیگر موسسات اعتباری است.

گاوصندوق گنج بان مدل طلافروشی

یکی دیگر از محصولات شرکت گنجبان که مخصوص طلافروشی ها و به صورت زیر ویترینی طراحی و ساخته شده است، با قیمت مناسب و گارانتی معتبر عرضه می شود، جهت آشنایی با این محصول می توانید به صفحه گاوصندوق طلافروشی مراجعه نمایید.

گاوصندوق گنج بان مدل آسانسوری

گاوصندوق آسانسوری هم ساختار آن مانند صندوق های طلافروشی است، و به صورت زیر ویترینی طراحی شده و مناسب استفاده در طلافروشی ها می باشد.

خدمات گاوصندوق گنج بان

خدماتی که توسط شرکت گنجبان پس از فروش محصول به مشتریان ارائه می شود عبارتند از تعمیر گاوصندوق، و همچنین نصب صندوق گنج بان در محل، و جابه جایی و حمل گاوصندوق تا آدرس مورد نظر، این خدمات در زمان خرید محصول ارائه می شود.

مشاهده سایر محصولات فروشگاه طباطبایی :

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق گنجینه

گاوصندوق سدید

گاوصندوق سایروس

گاوصندوق آرکا

گاوصندوق خرم

گاوصندوق آریا

گاوصندوق نیکا

گاوصندوق بامیل

گاوصندوق ایگل

گاوصندوق آیکو

گاوصندوق لوسل

گاوصندوق روستیک

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق گنج بان ؟

قیمت گاوصندوق گنجبان ؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق گنج بان با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید.

نمایندگی اصلی گاوصندوق گنج بان ؟

شرکت safekaveh نمایندگی اصلی فروش و عرضه محصولات شرکت گنجبان در تهران است.

مرکز فروش گاوصندوق گنج بان ؟

شرکت safekaveh مرکز فروش اصلی محصولات گنج بان است، که این محصولات را با گارانتی معتبر شرکت عرضه می کند.

برای مطالعه »

امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در این وب سایت با تیم پشتیبان ما ارتباط برقرار نمایید.

منبع :

safekaveh.com/product-category/گاوصندق-گنج-بان/

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email