Instagram-update-2021

آپدیت جدیدترین نسخه اینستاگرام 2021

اینستاگرام – Instagram برنامه ای جذاب و معروف در سراسر جهان می باشد که بیش از 5 میلیارد بار توسط کاربران از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است. شما با استفاده از این برنامه می توانید آلبوم عکس یا ویدئوی خصوصی یا عمومی برای خود ایجاد کنید.

برای دانلود اینستاگرام نسخه جدید 2021 اندروید با لینک مستقیم با ما همراه باشید. در واقع اینستاگرام (Instagram) شبکه اجتماعی جهت اشتراک گذاری ویدیو و عکسهایتان در فضای اینترنت می باشد. شما توسط این شبکه اجتماعی می تواند هر لحظه از وضعیت دوستان خود باخبر شوید. و در ارتباط باشید و وضعیت زندگی، لحظات مهم خود را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در ادامه در این مقاله کوتاه قصد داریم شمارا با قابلیت ها و آپدیت های جدید اینستاگرام 2021 آشنا کنیم.

اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

اینستاگرام جدید به عنوان یک برنامه آمریکایی برای به اشتراک گذاشتن رسانه با دیگران در این سیستم عامل توسعه یافته است و به شما امکان می دهد داستان خود را به عنوان محتوای تصویری بیان کنید. شما می توانید فیلم های زنده را در تلویزیون (Instagram (IGTV پخش کنیدِِ، از طریق ابزار بومرنگ حرکات خنده دار ایجاد کنید یا یک عکس استاندارد بارگذاری کنید. قبل از اینکه بتوانید ازاین برنامه استفاده کنید و‌ فعالیت های سایر افراد در سراسر جهان را ببینید، به یک حساب اینستاگرام جدید فارسی نیاز خواهید داشت. مهم نیست که سرویس اشتراک رسانه را در کدام دستگاه نصب کنید، شما به همان محتوای وب سایت دسترسی خواهید داشت. اگر قبلاً حساب یا صفحه فیس بوک داشته اید، می توانید آنها را برای پخش عکس ها و فیلم های خود در هر دو سیستم عامل پیوند دهید.

instagram_cover1
instagram_cover1

آموزش صفر تا صد اینستاگرام

ویژگی‌های اینستاگرام جدید 2021:

طراحی مدرن و بدون درهم ریختگی

پیوند به حساب و صفحات فیس بوک

امکان اشتراک گذاری مطالب از برنامه های دیگر

قرار دادن چک ایمیل در اینستاگرام

تم های جدید (حالت دارک)

حذف فالور فیک

محدود کردن پیج هایی که نمیخواهیم در اینستاگرام ببینیم.

قابلیت جدید ریلز (Reels)

قابلیت جدید اینستاگرام ریلز (Reels)

ریلز در واقع یک ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای است که شباهت زیادی به استوری دارد. شما می‌توانید با دوربین اینستاگرام کلیپ‌های ویدئویی ضبط کرده و با افکت‌های واقعیت افزوده و موزیک دلخواه به اشتراک بگذارید. در واقعی یکی از ویژگی‌های اصلی Reels امکان آهسته کردن ویدئو مشابه تیک تاک است.

در آپدیت جدید، لایو اینستاگرام دچار تغییراتی شد .

مهمترین بستر برای نمایش قابلیت ها در اینستاگرام ، پخش زنده ویدئویی یا همان لایو است که گاها با حواشی هایی هم همراه بوده است. اما در تغییرات جدید خبرهای خوبی به گوش می رسد و بزودی قرار است برای همه ی کاربران در دسترس قرار بگیرد. بزرگ‌ترین تغییری که برای سیستم پخش زنده اینستاگرام در نظر گرفته شده، افزایش زمان پخش آن است. هم اکنون کاربران می‌توانند به ‌جای 1 ساعت، تا 4 ساعت به طور مداوم و زنده، ضبط و پخش کنند. این افزایش زمان برای همه‌ی کاربران سراسر جهان فعال خواهد شد ، البته تا زمانی‌که آن‌ها هیچ سوء پیشینه‌ای در بخش IP یا رعایت سیاست‌های این شبکه اجتماعی نداشته باشند.

برای دانلود جدید ترین نسخه اینستاگرام 2021 کلیک کنید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email