آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه

آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه

دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه

دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه در تهران دنبال نمایندگی اصلی گروه صنعتی کاوه انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت کاوه را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.

برای برقراری ارتباط با دفتر مرکزی گروه صنعتی گاوصندوق کاوه شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان خبره گاوصندوق کاوه در مورد خرید این برند معتبر و شناخته شده مشاوره رایگان را دریافت نمایید.

لینک وب سایت رسمی گاوصندوق کاوه به آدرس Safekaveh.com نیز در دسترس شماست تا با مراجعه به این وب سایت محصولات مختلف شرکت گروه صنعتی کاوه را مشاهده نمایید و از طریق راههای ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

توجه » برای برقراری ارتباط با دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

نمایندگی گاوصندوق کاوه

نمایندگی گاوصندوق کاوه در تهران محصولات مختلف شرکت صنعتی کاوه را با بهترین قیمت و همچنین دو سال گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.
قیمت گاوصندوق کاوه نیز در نمایندگی اصلی شرکت گروه صنعتی کاوه با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای صندوق های کاوه تعیین می شود.

قیمت گاوصندوق کاوه

اگر میخواهید گاوصندوق کاوه را با مناسبترین قیمت و به شکل مقاوم به صرفه خریداری نمایید شما باید این محصولات را از نمایندگی اصلی گاوصندوق کاوه در تهران یعنی فروشگاه گاوصندوق طباطبایی خریداری نمایید.

فروشگاه بهترین قیمت گاوصندوق را با تنوع محصولات بسیار بالا به شما ارائه می دهد ضمن اینکه تمامی محصولات خود از جمله محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی شرکت کاوه را با ضمانت معتبر به شما ارائه خواهد داد.

همانطور که می دانید محصولات گروه صنعتی کاوه در رده گاوصندوق های ضد آتش و ضد حریق قرار می‌گیرند و همچنین این محصولات قابلیت تحمل تا دمای ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد در مقابل حرارت و آتش سوزی را دارند به دلیل اینکه در بدنه این نوع محصولات از ورقهای فولادی نسوز و مقاوم استفاده شده است که بدنی این محصولات دارای خاصیت ضد ضربه نیز می باشد.

برای استعلام قیمت محصولات گروه صنعتی کاوه با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

سایت رسمی گاوصندوق کاوه

وب سایت Safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه گاوصندوق های کاوه در ایران است که مجوز رسمی از شرکت گروه صنعتی گاوصندوق کاوه را دارد و تمامی محصولات شرکت گاوصندوق کاوه را به صورت نقد و اقساط و گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

در ضمن مشتریانی که از طریق وب سایت Safekaveh.com محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند نیز تخفیفات ویژه برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: شاید خواندن مقاله تفاوت گاوصندوق کاوه با ایران کاوه برای شما جالب باشد.

محصولات گاوصندوق کاوه

یکی از محصولات بسیار پر طرفدار شرکت گاوصندوق کاوه گاوصندوق کاوه مدل 250KR با کلید و رمز تایوانی می باشد، که این محصول را با نام گاوصندوق ایران کاوه مدل 250KR با کلید و رمز تایوانی نیز می شناسند.

در بخش زیر شما می توانید محصولات مختلف گاوصندوق کاوه را مشاهده نمایید.

  • گاوصندوق نسوز کاوه سری 2000BS بارمز تایوانی
  • صندوق کاوه درب خزانه مدل 230BR بارمزتایوانی
  • صندوق نسوز کاوه درب خزانه مدل 200KR بارمزتایوانی
  • گاوصندوق نسوز کاوه 2000S بارمز تایوانی
  • صندوق کاوه 600FNRR فایل 4 کشو نسوز با 4 رمز تایوانی
  • صندوق کاوه کمدبایگانی 2000BR با رمزتایوانی
  • گاوصندوق نسوز کاوه سری 1500S بارمز تایوانی
  • صندوق کاوه کمدبایگانی 2000BNR نسوز بارمزتایوانی
  • گاوصندوق کاوه درب خزانه مدل 180KR بارمزتایوانی
  • صندوق نسوز کاوه سری 1000BS زیرویترینی بارمزتایوانی
  • صندوق ضد سرقت کاوه 750s با رمز مکانیکی
  • گاوصندوق 1500GN جا اسلحه رمز تایوانی
  • صندوق کاوه کمد نسوز 1500NR بارمز تایوانی
  • گاوصندوق نسوز کاوه 550S/500S بارمزتایوانی
  • صندوق کاوه FN600 فایل 4 کشو با یک رمز تایوانی
  • صندوق 50EDR درب فرار رمز مکانیکی
  • گاوصندوق دو طبقه کاوه 750DKR
  • گاوصندوق کاوه مدل 550 DKR
  • صندوق کاوه 750KR کلید و رمز تایوانی
  • صندوق نسوز کاوه 1020KR کلید و رمز تایوانی
  • گاوصندوق دو طبقه کاوه 350DKR
  • صندوق نسوز کاوه 920KR کلید و رمز تایوانی
  • گاوصندوق کاوه 550KR کلید و رمز تایوانی
  • صندوق نسوز کاوه 820KR کلید و رمز تایوانی
  • صندوق نسوز کاوه 720KR کلید و رمز تایوانی
  • صندوق نسوز کاوه 620kr رمزی
  • صندوق نسوز دو طبقه کاوه 250DKR
  • گاوصندوق کاوه مدل 350KR با کلید و رمز تایوانی
  • صندوق نسوز کاوه 520KR کلید و رمز تایوانی
  • گاوصندوق کاوه مدل 250KR با کلید و رمز تایوانی
  • گاوصندوق نسوز کاوه مدل ۱۵۰
  • صندوق کاوه 150KR کلید و رمز تایوانی

مدل های مختلف گاوصندوق کاوه

راه های مختلفی که توسط شرکت گاوصندوق کاوه تولید و در بازار عرضه می شود را در بخش زیر میتوانید مشاهده نمایید.

  • گاوصندوق دیجیتال کاوه
  • گاوصندوق خانگی کاوه
  • گاوصندوق دو طبقه کاوه
  • گاوصندوق ضد سرقت کاوه
  • صندوق نسوز کاوه
  • صندوق آسانسوری کاوه مناسب برای استفاده در مراکز فروش طلا و جواهرات

نکته » گاوصندوق دیجیتال یکی از مدل های پر فروش شرکت کاوه است، چرا که با داشتن رمز دیجیتالی از امنیت بسیار بالا برخوردار می باشد.

خدمات شرکت گاوصندوق کاوه

شرکت گاوصندوق کاوه در تهران علاوه بر فروش این محصولات به صورت نقد و اقساط، خدمات ویژه دیگری را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

از جمله خدمات شرکت گاوصندوق کاوه می توان به حمل و جابه جایی این محصولات به آدرس مورد نظر مشتری و همچنین نصب گاوصندوق کاوه در محل توسط تکنسین های خبره شرکت گاوصندوق کاوه اشاره کرد.

همچنین تعمیرات تخصصی صندوق های نسوز و ضد سرقت کاوه هم یکی دیگر از خدمات شرکت گاوصندوق کاوه به مشتریان خود می باشد.

در صفحه وب سایت گاوصندوق کاوه هم یک دکمه برای تولید رمز گاوصندوق کاوه در نظر گرفته شده است که شما مشتریان محترم می توانید رمز دلخواه خود را در تعداد رقم مورد نظر خود تولید نمایید، و با کمک این ابزار در وب سایت گاوصندوق کاوه، یک رمز قدرتمند برای محصول خود انتخاب نمایید.

یکی دیگر از خدماتی که نمایندگی انحصاری گاوصندوق کاوه برای مشتریان خود در نظر گرفته است، این است که نمایندگی انحصاری گاوصندوق کاوه طرف قرارداد با بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی می باشد، سازمان هایی مثل ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان بیمه تامین اجتماعی، سازمان آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، سازمان بهداشت و درمان و غیره نهاد هایی هستند که طرف قرارداد با شرکت گاوصندق کاوه می باشند.

ضمن این که دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه در تهران برای آن دسته از مشتریانی که از طریق وب سایت   safekaveh.com با این مجموعه آشنا شده اند تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است.

فاکتورهای اصلی برای انتخاب گاوصندوق کاوه

از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب گاوصندوق که نباید فراموش کرد اهمیت وزن گاوصندوق است که نمی‌توان تاثیر آن را بر روی امنیت گاوصندوق نادیده گرفت، با توجه به موقعیت و شرایط زندگی در حال حاضر و کمبود فضا خرید گاوصندوق‌های سنگین برای تمامی افراد امکان پذیر نخواهد بود. حدوداً همه شرکت‌های معتبر و معروف مثل برند کاوه بیشتر از گاوصندوق‌های کوچک با ضریب امنیت بالا استفاده می‌کنند که در صورت نصب صحیح و اصولی به اندازه‌ی یک گاوصندوق سنگین وزن امنیت ایجاد خواهند کرد.

همانطور که می‌دانیم مهم‌ترین وسایل امنیتی در محیط‌های مسکونی، تجاری و همچنین اداری گاوصندوق‌ها هستند که نگهداری از وسایل ارزشمند و مدارک شما به عهده آن‌ها می‌باشد. امنیت حرف اول را برای گاوصندوق می‌زند، برای همین هنگام انتخاب مدل‌های مختلف گاوصندوق کاوه حتما به مساله‌ی تعمیرات و امنیت توجه کنید، چرا که ممکن است به هر دلیلی رمز گاوصندوق فراموش شود و یا بدنه گاوصندوق صدمه ببیند و به تعمیر نیاز داشته باشد، پس به همین دلیل نمی‌توان تعمیرات گاوصندوق را به افرادی سپرد که به آن‌ها اطمینانی ندارید.

توجه داشته باشید که تعمیر این وسایل در برخی از مواقع به معنای تعویض و تعمیر قفل می‌باشد که انجام دادن آن توسط افراد و یا گروه‌های غیرقابل ‌اطمینان می‌تواند زیان‌های غیر قابل جبرانی به وجود آورد.

جنس گاوصندوق هر چه مستحکم‌تر باشد میزان اثر بخشی آن بیشتر خواهد شد و قابلیت دسترسی سارقین به حداقل می‌رسد و در برابر آتش سوزی مقاوم‌تر می‌شود، همچنین در اثر حوادثی که امکان دارد در طول سالیان سال اتفاق بیفتد گاوصندوق از بین نخواهد رفت. پس هنگام انتخاب گاوصندوق کاوه به مساله جنس گاوصندوق توجه داشته باشید.

قابل حمل بودن مساله‌ی مهم دیگری هنگام انتخاب گاوصندوق کاوه است، زیرا باید بتوان گاوصندوق را در موارد اضطراری جا به جا کرد. بنابراین گاوصندوق نباید آنقدر سنگین باشد که نتوان آن را تکان داد.

بنابراین ساختاری که در تولید گاوصندوق به کار گرفته می‌شود، اهمیت زیادی دارد. در نتیجه باید گفت که گاوصندوق باید قابلیت‌های زیاد و همین طور فاکتورهای ارزشمند دیگری در ساخت خود داشته باشد تا بتوان آن را گزینه مناسبی برای انتخاب در نظر گرفت که خوشبختانه تمامی این معیارها برای مدل‌های مختلف گاوصندوق کاوه در نظر گرفته شده است.

گاوصندوق کاوه قدیمی

انواع گاوصندوق کاوه قدیمی در مجموعه ما وجود داشت خرید و فروش و تعمیر آن را با بهترین امکانات ، بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام میدهیم.

در قدیم انواع گاوصندوق مکانیکی، دیجیتالی ،کلیدی و الکترونیکی وجود داشته که باز کردن آن مراحلی داشته است که ابتدا باید نوع گاو صندوق را مشخص میکردند بعد برای باز کردن درب آن اقدامات لازم را به عمل می‌آوردند . البته گاوصندوق های جدید و امروزی نسبت به گاوصندوق های قدیمی تفاوت‌های قابل توجهی کرده است و مسلماً از نظر ایمنی نیز بسیار بالاتر می باشد.

معمولاً در قدیم برای باز کردن گاوصندوق های خود دچار مشکلاتی می ‌شدند که ما در ادامه می خواهیم به روش باز کردن گاوصندوق کلیدی قدیمی و روش باز کردن گاوصندوق های قدیمی رمزدار توضیحات مختصری بیان کنیم.

گاوصندوق کاوه قدیمی انواع صندوق های قدیمی را خرید و فروش کرده و به تعمیر آن ها می پردازد. برای باز کردن گاوصندوق قدیمی ابتدا باید بدانید که چه نوع گاوصندوقی است از نوع مکانیکی بوده یا دیجیتالی و یا غیره.

بعد از اینکه مشخص شد که چه نوع گاوصندوقی دارید باید بدانید که از چه روش هایی می توانید قفل این نوع از گاوصندوق های قدیمی را باز کنید. همانطور که میدانید  روش باز کردن گاوصندوق های مختلف قدیمی با یکدیگر فرق داشته و گاوصندوق قدیمی کاوه تمام آموزش های لازم در زمینه باز کردن انواع قفل صندوق خانگی و اداری را می دهد.

اگر در داخل منزل خود گاوصندوق کاوه قدیمی داشته که به هر دلیلی با باز کردن آن مشکل دارید می توانید آن را به مجموعه حرفه ایی ما بسپارید تا برای شما به راحتی آن را باز کرده و با هزینه کم بتوانید صندوق خود را تعمیر کنید. اگر باز کردن گاوصندوق شما با کلید بوده و شما به هر دلیلی  کلید آن را گم کرده اید می توانید با مراجعه به این مرکز بدون اینکه بخواهید گاوصندوق خود را جابجا کنید تعمیرکاران خبره و کاربلد ما را به محل خود برده و آنها کلید گاوصندوق را برای شما درست کنند.

همانطور که می‌دانید گاوصندوق قدیمی کاوه به صورت اینترنتی نیز می‌تواند تمام تعمیرات گاوصندوق قدیمی شما را پذیرفته بدون اینکه شما از منزل خود  خارج شوید جالب است بدانید که نیروهای ما در گاوصندوق کاوه قدیمی مهارت زیادی برای باز کردن صندوق های قدیمی شما داشته و با ابزارهای مخصوص این کار را به راحتی انجام می‌دهند.

یکی از روش های قدیمی،سریع و پرطرفدار برای باز کردن گاوصندوق های قدیمی که بدون کلید است سوراخ کردن هسته آن با مته می باشد و این آخرین روش برای بازکردن قفل گاوصندوق های قدیمی است.

گاوصندوق های نسوز کاوه

محصولات این برند بسته به نوع محصول از ۱ ساعت در دمای ۴۰۰ درجه تا ۹۰ دقیقه در دمای ۱۰۰۰ درجه نسوز هستند. محافظت گاوصندوق های نسوز کاوه به کمک لایه بتنی و در بعضی موارد  پشم سنگ بین دو جداره محصولات تامین می شود. این لایه بتنی و پشم سنگ علاوه بر  مقاومت در برابر دریل در محافظت از گاوصندوق در برابر نفوذ آتش نیز موثر است. محصولات نسوز کاوه همگی توسط استاندارد ایران دارای تاییدیه نسوز هستند.

گاوصندوق سبک کاوه شامل ۶ مدل متفاوت می شود که هم به عنوان گاوصندوق خانگی و هم اداری کاربرد دارد و در سبد محصولات کاوه تقریبا جزء کالاهای پرطرفدار محسوب می شود. اما گاوصندوق های سنگین بیشتر مناسب ادارات و بانک ها است و برای کاربری های خانگی توصیه نمی شود.

یکی از تولیدات این برند که طرفداران خاص خودش را دارد صندوق های نظامی اسلحه است و تقریبا جزء معدود تولید کنندگان در منطقه خاورمیانه است که در زمینه ساخت گاوصندوق اسلحه فعالیت می کند. همان طور که از نام محصول مشخص است از آن برای نگهداری ادوات و مهمات نظامی استفاده می شود. گاوصندوق های اسلحه این برند همه طبق استاندارد ۱۶۷۱ ایران در دمای ۸۰۰ درجه به مدت ۱ ساعت نسوز هستند.

گاوصندوق های دیجیتال کاوه

تقریبا تمام محصولات این شرکت به استثنای برخی سیف باکس ها کماکان دارای سیستم رمزنگاری مکانیکی و کلید دار ساخت تایوان و محصول  با سیستم رمزنکاری تمام دیجیتال در این محصولات دیده نمی شود. در صورتیکه گاوصندوق های دیجیتال حجم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند و به دلیل ویژگی های مثبتی مانند سرعت عملکرد بالا، امنیت بهتر و دقت رمز بالاتر طرفداران زیادی دارند. در گاوصندوق های دیجیتال دیگر خبری از کلید و اهرم و نگرانی از بابت گم کردن کلید ها وجود ندارد. اما متاسفانه در تولیدات این برند محصولات تمام الکترونیکی با رمز های تمام لمسی یا حتی کیبوردی دیده نمی شود و جای آن ها در سبد محصولات خالی است.

گاوصندوق های بانکی کاوه

همانطور که از اسم آنها مشخص است برای استفاده در بانک مناسب هستند صندوق بانکی کاوه با قابلیت اطمینان بسیار بالا حجم مناسبی برای نگهداری اسناد و پول نقد در حجم بالا استفاده می گردند. تمام این گاوصندوق ها را می توان در دسته های دیگری از جمله نسوز، دیجیتالی و … قرار داد.

گاوصندوق آسانسوری کاوه

گاوصندوق آسانسوری گاوصندوقی است که بیشتر طلا فروشی ها از آن استفاده می کنند. گاوصندوق آسانسوری قابلیت جمع کردن ویترین با کنترل را دارد.

گاوصندوق آسانسوری از امنیت بالایی برخوردار است و در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی انواع گاوصندوق آسانسوری طلا فروشی به ارزانترین قیمت را عرضه میکنیم خرید گاوصندوق آسانسوری در تهران – با خرید گاوصندوق آسانسوری به ارزانترین قیمت از ما دیگر دغدغه سرقت از طلا فروشی خود را نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه گاوصندوق آسانسوری کاوه شوید.

گاوصندوق ایران کاوه مدل 100k

گاوصندوق ایران کاوه مدل 100k کلیدی همچنان که در نامش ذکر شده محصول کارخانجات ایران کاوه میباشد و کاملا جدا از گاوصندوق های کاوه . تهران کاوه و دیگر مشتقات آن است مدل 100 کلیدی مناسب برای نگهداری اجناس و کالاهای گران قیمت و اسناد می باشد  با وزن 45 کیلوگرم که می توان به آسانی آن را داخل کمد یا هر جای مناسب قرار داد این گاوصندوق دارای طراحی ضد حریق می باشد و دارای قاب زیر جهت جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی زیر گاوصندوق میباشد.

بنابر این مناسب برای نگهداری کلیه اجناس است با ارتفاع 42 و عرض 35 و عمق 30 در رنگ های (قرمز – طوسی) , (خاکستری – مشکی ) , (سفید – مشکی ) , (طوسی پر رنگ – طوسی کم رنگ ) و (مشکی ) , بنا به سلیقه مصرف کننده موجود می باشد با قیمت مناسب و قابلیت استتار در هر مکان و امکان خرید برای مصرف هر قشری از جامعه و محافظت اشیا و مدارک و اسناد.

گاوصندوق کاوه مدل 350Kdg

  • مورداستفاده؛ خانگی،اداری
  • نسوز و مقاوم و دارای آرم استاندارد
  • دارای صندوقچه داخی و طبق
  • دارای ۶زبانه‌ی داخلی با مکانیزم زبانه‌بندی ۴جهته
  • قابلیت نصب رمز (مکانیکی و اثرانگشتی).
  • جاداری برای مدارک شخصی و برگهA4 و پوشه , زونکن اداری

گروه صنعتی  کاوه با تعهد و تخصص نیروی انسانی محصولات خود را در انواع صندوقهای نسوز سبک و سنگین و ضد سرقت ، انواع دربهای خرانه بانکی و خانگی و درب فرار ، صندوقهای امانات ، فایلهای ایمنی در اندازه های مختلف ، صندوق های ویترینی آسانسوری جواهر فروشی با تکنولوژی منحصر به فرد و ایمن دربهای ایمنی آپارتمان با ویژگیهای متفاوت و مطابق سفارش مشتری و سایر محصولات دیگر با مطلوبترین کیفیت عرضه می نماید. محصولات شرکت با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود ارائه میگردد.

گاو صندوق نسوز کاوه مدل البرز ۸۰KR

می خواهیم شما را با گاو صندوق نسوز کاوه مدل البرز ۸۰KR آشنا کنیم که یک گاوصندوق بسیار عالی و بی نظیری است که همه توقعات شما را از گاوصندوق برآورده خواهد کرد.

شما می توانید با خریداری این صندوق، از این ویژگی ها و امکانات بهره ببرید. ویژگی های این گاوصندوق عبارتند از:

امنیت بالا: این صندوق با استفاده از بتن های دوجداره ساخته شده است که می تواند در برابر هر چیزی مقاومت کند و خیال شما را نیز در این زمینه راحت کرده است.

لازم به ذکر است که این محصول توانسته است به گونه ای طراحی شود که در برابر ۵۰۰ درجه حرارت یک ساعت مقاومت از خود نشان می دهد که این ویژگی را در هر گاوصندوقی نمی توانید پیدا کنید. هم چنین، این محصول به دلیل امنیت بالا و طراحی خاص بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

مناسب برای هر مکانی: این گاوصندوق را می توانید در سازمان ها، اداره ها، فروشگاه ها، منازل مسکونی  و شرکت ها و… استفاده کنید و از آن بهره مند شوید.

دارای زبانه ضد سرقت: ضد سرقت بودن یک گاوصندوق بسیار مهم است که این شرکت به این نکته بسیار توجه کرده است و این کار را با ظرافت دقیقی طراحی نموده است. با مجهز شدن این صندوق به زبانه های ضد سرقت، دیگر نگران به سرقت رفتن گاوصندوق خود نباشید. قفل ضد سرقت، در مواقع سرقت  به درستی عمل می کند و باعث قفل شدن کلی درب صندوق می گردد. با این ویژگی دیگر کسی نمی تواند به گاوصندوق شما دسترسی داشته باشد.

پیشنهاد بررسی : قیمت قفل گاوصندوق کاوه

دارای قابلیت هر نوع رمز: این گاوصندوق قابلیت نصب انواع رمز مکانیکی آمریکایی ، تایوانی و دیجیتالی و هم چنین، قابلیت نصب انواع قفل های دیجیتالی،کلیدی و مکانیکی را دارد.

پیشنهاد مطالعه: تغییر رمز گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه مدل BS2000 کارکرده

گاوصندوق کاوه مدل BS2000 کارکرده قابل استفاده برای بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و جواهر فروشی‌ها می‌باشد. گاوصندوق کاوه مدل BS2000 مجهز به سنسور هوشمند ضد سرقت و ضد دیلم است.

این نوع گاوصندوق دارای ساختار دو لایه می‌باشد که از آلیاژ فولاد و بتن مسلح پر شده است. گاوصندوق کاوه مدل BS2000 کارکرده قابلیت نسوز بودن و ضد حریق بودن را دارد. این محصول دارای گواهینامه ملی ایران و استاندارد CE اروپا است که از مراکز معتبر فروش گاوصندوق اصفهان می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

گاوصندوق کاوه سنگین ۲۰۰۰S

گاوصندوق نسوز ضد سرقت کاوه مدل ۲۰۰۰S با ارتفاع ۱۸۱ سانتی عرض ۸۵ سانتی عمق ۷۵ سانتی و وزن ۱۳۱۶ کیلوگرمی مناسب برای شرکت ها،بانک ها دارای یک ساعت مقاومت در برابر گرمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد دارای قفل دوم ضد سرقت رنگ بدنه طوسی درب سفید ابعاد خارجی : ارتفاع ۱۸۱ عرض ۸۵ عمق ۷۵ ابعاد داخلی : ارتفاع ۱۵۵.۵ عرض ۶۶.۵ و عمق ۵۱ برای دریافت راهنمای گاوصندوق های رمزی کاوه کلیک کنید آخرین لیست قیمت گاوصندوق کاوه و تعرفه حمل

قیمت گاوصندوق های کاوه

محصولات این برند مناسب افرادی است که به دنبال خرید گاوصندوق با قیمت های پایین تر هستند. رنج قیمت گاوصندوق های کاوه بین ۲ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان است. البته اگر بخواهیم یک مقایسه بین گاوصندوق های ایرانی و خارجی داشته باشیم و از تاثیر قیمت ارز روی محصولات خارجی چشم پوشی کنیم به خوبی دلیل تفاوت قیمت گاوصندوق های ایرانی و خارجی مشخص می شود.

عوامل زیادی روی قیمت گاوصندوق موثر هستند، از جنس درب و بدنه و زبانه ها گرفته تا سیستم قفل و آپشن های امنیتی که روی گاوصندوق اجرا می شود همگی به طور مستقیم امنیت و همینطور قیمت گاوصندوق را تحت تاثیر قرار می دهد. 

در گاوصندوق های ایرانی جدای از بحث تاییدیه های بین الملل تقریبا آپشن امنیتی جدیدی مانند آژیر ضدسرقت، سیستم گلس لاک یا تاخیر به کار نرفته و پایین بودن قیمت محصولات کاملا طبیعی است. البته اگر در بازار با دقت و حوصله جستجو کنید محصولات خارجی می توان یافت که تقریبا هم قیمت محصولات ایرانی هستند، اما ویژگی ها و امکاناتی که دارند به هیچ عنوان قابل قیاس با محصولات ایرانی نیست.

پیشنهاد می کنیم حتما سری به صفحه گاوصندوق بامیل بزنید تا بتوانید محصولات بامیل را با سایر محصولات ایرانی مقایسه کنید. در هر بخش از توضیحات محصولات مفصلا درباره ویژگی ها و امکانات گاوصندوق های بامیل توضیح داده شده که می تواند به شما کمک کند.

گارانتی محصولات گاوصندوق کاوه

بهتر است بدانید  که تمامی محصولات گاوصندوق کاوه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود ارائه میگردد برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان سیف باکس شاپ  از طریق شماره تماس ها و یا وب سایت  سیف باکس شاپ در ارتباط باشید.

نتیجه گیری:

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا هر سئوالی در مورد خرید محصولات شرکت صنعتی گاوصندوق کاوه دارید را از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ با بهترین کارشناسان گروه صنعتی گاوصندوق کاوه ارتباط برقرار نمایید، و مشاوره لازم را در خصوص خرید محصولات شرکت کاوه از کارشناسان مربوطه دریافت نمایید.

منابع:

منبع: دفتر مرکزی گاوصندوق کاوه

منبع: قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم

منبع: فراموش كردن رمز گاوصندوق کاوه

منبع:  نمایندگی گاوصندوق کاوه در رشت

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email